Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies
 

Nieuwe groep Haken en Breien met Kletsen.Com

Advertise here!!

Citeren19.02.20151 likes

Hallo Mede Kletsers

Omdat Haken en Breien tegenwoordig zo hip is heb ik een speciale groep gemaakt. Namelijk de Haken en Breien met Kletsen.Com groep. Deze groep is te vinden via de zoek functie of via de volgende link http://kletsen.com/m/groups/view/Haken-en-Breien-met-kletsen-com

Mocht je ook interesse hebben in Haken en/of Breien dan ben je welkom om ons te vergezellen in de groep.

In de groep vind je niet alleen patronen maar ook Tips van mede kletsers en kun je je mede kletsers vragen om hulp!

Ik hoop dat de Haken en Breien met Kletsen.Com groep een suc6 gaat worden.

Groetjes en we kletsen.com weer

Kynthia

Citeren24.02.20151 likes

We gaan ook met Een kletsie per week starten(een kletsendeken)

Een kletsie(granny squaire) per Week is op deze groep opgezet als eerste groepsproject. Elke week geven wij 1 (soms 2) Kletsie's(grannyblok(ken)
met een duidelijke Nederlandse beschrijving liefste incl. foto’s. Ook is het extra leuk als de deelnemers van de groep Kletsie's ontwikkelen en uitschrijven. Dit is echter niet verplicht! Mocht je mee kletsie's willen ontwikkelen en posten meld het dan even in een berichtje in mijn profiel (dan geef ik je verdere uitleg). Het is de bedoeling dat we dit dan om de beurt gaan doen, dit maakt het extra leuk. Al deze kletsie's gaan een een persoons deken vormen. Verdere uitleg kun je lezen in de groep of na vragen bij Kynthia

Mocht je mee willen doen meld je dan aan voor de groep Haken en breien met kletsen.com, iedereen is welkom ook de minder ervaren hakers en breiers

Dit is ongeveer het idee

images?q=tbn:ANd9GcRGO7yBORRiEXAGoLGexh6

Groetjes en we kletsen.com weer

Kynthia

Adverteer hier