Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen
 

Nieuw SPAM filter

Advertise here!!

Citeren18.12.20132 likes

Hoihoi,

Kletsen.com is in een constant gevecht met SPAM bots en ondanks dat wij al veel SPAM weten te weren komt er zo af en toe toch iets door. Mede doordat jullie deze SPAM berichten melden aan ons hebben wij het een en ander gewijzigd, welke wij komende nacht als een grote update voor ons anti SPAM systeem gaan doorvoeren. Ondanks dat de update uitvoerig getest is kan er natuurlijk altijd iets misgaan.

Indien jij vanaf donderdag 19 december een witte pagina krijgt, i.p.v. de normale website van Kletsen.com, schrijf dan een email naar info@kletsen.com en je IP adres. Er zijn genoeg sites op het internet die je jouw IP adres laten zien, dus even zoeken naar een site in dat geval. Uiteraard kun je ons ook voor andere vragen/opmerkingen e-mailen

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren18.12.20130 likes

oooo jeeetje denre ,

ik zit nu al met samengeknepen billen

de spanning wordt my te groot

doetie het ,of doet ie het niet?

afwachten maar weer en duimen

Citeren19.12.20130 likes

Hoihoi,

Het nieuwe SPAM filter is inmiddels geïnstalleerd we zullen het merken :P

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren19.12.20130 likes

Alleen jammer dat het niet werkt bij personen..
Zijner nu door een of andere bozo uitgefl*kkerd....

Citeren19.12.20130 likes

Ik denk dat die persoon boos was omdat hij/zij niet kon registreren. Er zat namelijk een iets te goede check op, waardoor niemand kon registreren. Deze fout is inmiddels opgelost. Excuses voor het ongemak

Advertise here!!

Citeren20.12.20130 likes

Jij / jullie konden er ook niets aan doen.
Gelukkig werkt alles weer en dit was van mij ook even een 'ontlading'
Mijn excuses ;)
Groetjes !

Citeren06.01.20140 likes

Hoihoi,

Inmiddels zijn we enkele updates van ons spamfilter verder, waardoor wij spam nog beter onder controle hebben. Echter is het gebleken dat ons filter zo goed was dat een aantal mensen, door "ander gedrag" te vertonen ook werden aangemerkt als verdacht. Door een klein foutje was het voor die mensen daarna ook niet meer mogelijk om de registratie te voltooien.

Dit is inmiddels opgelost en de kleine groep mensen die zich niet konden registreren, kunnen zich nu ook gewoon weer registreren.

Mocht jij tot die kleine groep mensen behoren, dan onze excuses voor het ongemak.

 

Indien er mensen zijn die zich nog niet kunnen registreren of spam ontvangen hebben, meld dit a.u.b

Voor al je vragen en opmerkingen kun je een email sturen naar info @ kletsen.com

 

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Adverteer hier