|
|
|
Timberland Undefined 2690 berichten Ik lag in coma, maar als er schijnbaar tig keer achter elkaar een auto alarm afgaat, dan wordt zelfs ik wakker  ... ... ...
tja wat doe je dan als gezonde hollandsche huisvader, dan ga je naar kletsen.com in de hoop dat je in slaap valt
|
Anonymous Undefined 65739 berichten pffff tim das irri  en dat voor de zaterdag ochtend
|
Timberland Undefined 2690 berichten ach ja tien voor tien pas wakker  , magoed ff lekker koffie gedronken op terrasje in Amsterdam in de zon, dat maakte alles weer helemaal goed ...
hier mooi schitterend weer, blauwe lucht geen wolkje, deed me aan de vakantie denken  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten haahhah beter dan tis hier ook mooi weer
|
Timberland Undefined 2690 berichten ik ga zo maar weer in de zon zitten, nu ken ik nog ff het kleurtje bijhouden 
|
|
espasa Undefined 1894 berichten ken of kan tim  hier prachtig weer, erg warm 
|
Timberland Undefined 2690 berichten in amsterdam ken, buiten amsterdam kan  in dat geval wil ik naar jou toe 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hmmmmmm....mijn nachten zijn verdoemd tot in de eeuwigheid  Elke nacht moet ik erop uit, op zoek naar maagdelijk bloed om mijn "behoeften" te voorzien....
Nu ook weer, slaap wel alle, en wie weet vereer ik jullie wel met een bezoekje vannacht...maar wees niet bevreesd: Het is Jaco maar, van kletsen.com
Sweet dreams....
p.s. aub geen knoflook bij je raam!!!
Jaco |
espasa Undefined 1894 berichten maagdelijk bloed??????????????????????????''
behoefte te voorzien????????????????????
jacooooo, gaat alles wel goed?? 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten waarom heb je me niet uitgenodigd tim ?? 
|
|