|
|
|
Sneyers Undefined 10 berichten
 Zoek hippe en natuurlijke dame om samen een reis mee te plannen
Prijs: notk
Omschrijving : Ik ben deftige en sociale man van 48j en toon in vele culturen en landen interesse.Ik ben alleenstaand ouder met 2 volwassen dochters 17 en 20j die ik zelf zonder problemen alleen heb opgevoed.Oudste zit op kot in haar 2de jaar TEW in ! Universiteit te Gent.Met men 2 dochters heb ik al naar vele landen gereisd maar ze hebben nu de ouderdom dat ze alleen reizen.Dochter van 20j is zojuist nog naar Bali geweest met haar vriend.Voor de maand Juli of Augustus zoek ik een dame om samen een reis mee te plannen en voor mij maakt \\\'t niet uit waarheen vermits ik alles op voorhand samen wil bespreken en dan zien we verder wel.Ik wil zeker niet alleen op reis gaan dit jaar.Indien er een dame zich hier kan in terugvinden mag ze me altijd contacteren op mijn GSMnr 0497/968 944 of mijn é-mail sneyerspatrick@hotmail.com en ik zal altijd terug reageren. |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyy sneyers
succes ermee!!
groetjes jeanette |
Sneyers Undefined 10 berichten Welbedankt jeanette maar 't zal nt makkelijk zijn
|
Sneyers Undefined 10 berichten zit wel met een probleem ik kan mijn naam en studies niet aanpassen |
jeanette zit wel met een probleem vermits ik mijn profiel aangaande studies en naam niet kan veranderen |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten succes sneyers, maar ik zou toch liever alleen gaan, als ik jou was, als met iemand die je amper kent... mss verknalt ze nog je vakantie.
heb het al meer gehoord van mensen die iemand voor een vakantie zoeken.
mss leer je op vakantie wel de dame kennen, die je zoekt.
nogmaals succes en groetjes van cats |
Sneyers Undefined 10 berichten Welbedanktt voor je reactie.Heb in mijn studiejaren genoeg alleen gereisd en direct contact kunnen maken met anderen maar op een zekere leeftijd ben ik niet meer van plan om nog alleen te reizen en wie niet waagt niet wint.
|
Sneyers Undefined 10 berichten [b]cats4ever[/Welbedankt voor je reactie maar heb in mijn studiejaren genoeg alleen gereisd en nadien veel met men dochters maar zoek dit jaar nt alleen te gaan vermits 't allemaal niet zo simpel is en die surplus van 200 euro die je per week mag bijbetalen als single ligt me niet en wie niet waagt niet wint groetjes Patrick.
|
Waters Undefined 587 berichten huh?
Mag een onnatuurlijke man ook? |
Waters
ZEKER NIET VOOR MIJ TELLEN ALLEEN VROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|