|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Home is behind
The world ahead.
And there are many paths to tread.
Through shadow,
To the edge of night
Until the stars are all alight
Mist and shadow
Cloud and shade
All shall fade
All shall...fade
Zo voel ik me nu eigenlijk, in deze vreemde dagen. Als je dit liedje gehoord heb zal je het kunnen meevoelen, maar alleen de tekst al... doet het gevoel bovenkomen |
Anonymous Undefined 65739 berichten Erg mooi he???? krijg er elke dag nog dikke kippevel van....Komt uit The return of the king (LOTR deel 3) en wordt door Pippin gezongen voor Denethor, terwijl zijn zoon Faramir ten strijde trekt op Pellenor fields....Heel erg mooi!!!!
Jaco |
Ejwfanneke Undefined 18 berichten Uhu, ik kan me alleen aansluite met et feit da et super mooi is gezonge! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Oeeeeeee, je hebt een foto van Arwen Undomiel in je profiel!!!!!! Evikenobi....zucht, zo een mooie en betoverende vrouw, ik heb besloten dat, mocht ik ooit nog eens een dochter krijgen, dat ik haar Arwen ga noemen!!!!!!
Groetjes, een zwaar aan Lord of the rings verslaafde Jaco!!!! |
gaaaaaaaaaaaaaaaap :P
hihi ik hep lord of he rings del 1 voor de helft gezien 2 helemal en 3 helemaal niet ihi
dus ik snap niet welk liedje  :/ srry
kus |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten je hebt een heel goed geheuge jaco
bruce... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dank je Bruce, ja ik heb ze al talloze malen gezien, zowiezo in de bios elk deel al 4x...
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten Die (deel 3) moet je echt gaan zien, Snoezie....Die is Zoooooo mooi, ik zat (en zit nog) met dikke tranen in mijn ogen!!!!!!...
Vooral wanneer Aragorn (Elessar) tegen de Hobbits zegt:"My friends, you bow to no one".....snik, zooo mooi, en dat einde met Bilbo en Frodo.....pfffff...ik moet er nu mee ophouden....word weer emo.....
Jacootje (die graag in midden-Aarde zou willen wonen) |
|