Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Mooi weer en wat dan?

1

Advertise here!!

Citeren04.07.20060 likes
Hallo allemaal,

Ik ben aangemeld sinds vandaag en wil gewoon effe lekker kletsen over vanalles.. maakt niet uit.

maar het is mooi weer en wat nu?
schrijf je gedachten eens erover op.
wat zie je of doe je of valt je op en wil je graag of kun je nu mooi doen enz enz.. zolang het te maken heb met mooi weer!

groetjes

rob
Citeren04.07.20060 likes
Hoi Rob

Welkom op kletsen.com!!!

Nou ik zit hier nu kletsnat op een handdoek omdat ik verkoeling heb gezocht inhet zwembadje achter het huis.

Groetjes Tess xXx

PS heb ook een badpak aan hoor ff ter aanvulling ;)
Citeren04.07.20060 likes
welkom rob
en ja wat doe je op zo'n dag als deze ben druk met inpakken voor vakantie maar is bijna niet te doen .......
maar stukje bij beetje moet t goed komen
zo rob hoop je snel is te spreken op kletsen.com kus en knuf ;)
Citeren04.07.20060 likes
met dit mooie weer is het niet leuk om in te pakken voor een verhuis .....

zoek verkoeling in het zwembad, samen met de kids ....heerlijk wel hoor !!!

tot op kletsen he rob !!

dikke kussss mama xxxx
Citeren04.07.20060 likes
heey rob

ik zit al een maand midden in een verhuizing, maar het einde is nabij gelukkig, zweet me peentjes hiero, zit om de 5 minuten achter de ventilator,

grtz kip31

Advertise here!!

Citeren04.07.20060 likes
heb vanmorgen met boer gezwommen en net naar kapper geweest en zit nu weer te zweten in mijn tuin.
Citeren04.07.20060 likes
nou ikke heb vanogtend binnegehangen, was toen nog koel...en vanmiddag heerlijk in rijkeswoerd geswommen en gesond, en thuis ggelijk onder de douche gesprongen en nu zit ik ff op de pc, op de snikheete solder waar ut al ruim 30 graden is.... maar kon jullie niet missen he hahaha!

kuss kirsten!
Citeren04.07.20060 likes
Mhhh....ik blijf lekker binnen, bij mij in huis is het altijd heerlijk koel
Ik ben absoluut geen zonaanbidder, vind het leuk dat de zon schijnt, maar ik hoef er niet in te zitten.
Nee, geef mij dan maar een spel spelen om te spelen op de Nintendo Gamecube, ik heb van de week Resident evil 4 gekocht, en die is nogal zwaar verslavend hahaha Gordijnen dicht, volume op 10 en een lekker verkoelend drankje erbij, een sigaretje, en ik vermaak me kostelijk...

Jacootje
Citeren04.07.20060 likes
ha rob

nou weet je wat ik vandaag heb gedaan???? nou ,nou,nou.
ik heb gewerkt

maar als ik thuis ben dan zit ik zeer regelmatig met luca op terras

xx roos
Citeren04.07.20060 likes
hey Robbiej

ik ga samen met un vriendin( zij achterop) jongens spotten en als we er dan 1tje zien dan LEKKERding roepen en keihard weg racetten of we gana hem stalken gister waren er studenten egt lol!!!!!!!
enne nou logeren
en... zwemmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xx Snoes

1

Adverteer hier