Ik ben nieuw hier en wil niet mijn foto laten zien omdat ik anoniem wil blijven. Maar ik hoop dan dat het kan en dat niet daardoor mijn profiel verwijderd word?
Advertise here!! |
Citeren08.03.20140 likes Ik ben nieuw hier en wil niet mijn foto laten zien omdat ik anoniem wil blijven. Maar ik hoop dan dat het kan en dat niet daardoor mijn profiel verwijderd word? |
Citeren08.03.20142 likes Hoihoi, Verifiëren is niet verplicht maar geeft je wel meer mogelijkheden op de site, zoals het gebruik van je webcam in de chat. Ook kunnen geverifieerde leden meer berichten versturen en meer foto's en video's uploaden. De foto die je upload voor het verifiëren is trouwens niet zichtbaar voor anderen. De gedachte achter het verifiëren is dat mensen weten dat de persoon waarmee ze chatten ook daadwerkelijk de persoon is die hij/zij zegt dat hij/zij is. Een stukje veiligheid dus voor de bezoekers van kletsen.com. Niet geverifieerde profielen worden niet verwijderd en je kunt gewoon chatten, alleen niet met webcam. Groeten en we Kletsen.com, Denre |