Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Moderator van het jaar 2007!!!!!

Advertise here!!

Citeren07.01.20080 likes
Scheve gezichten Leo ?? Ben je mal, volgens mij is iedereen hartstikke blij en tevreden

Heeft het nog zin dat ik stem of gaat de hele verkiezing ter ziele ?

Ik kies alleen een nummer 1, en dat is : Doornroosje !

Toelichting : is een absoluut topwijf , duidelijk in haar uitspraken, onpartijdig, geduldig met 'probleemgevallen' en lost de dingen zonder moeite met humor op !

Ohjee...Als nu de rest maar niet scheef gaat kijken
Citeren07.01.20080 likes
in deze situatie hou ik mijn stem helemaal voor me zal niemand tekort willen doen

gr Visser
Citeren07.01.20080 likes
zie je flair ik begint al hahahaha
Citeren07.01.20080 likes
Oh oh wat een narigheid allemaal
Citeren07.01.20080 likes
zal heus wel slijten is wel meer onenigheid geweest maar prettig is het niet op een chat hoor je mekaar te waarderen

gr visser

Advertise here!!

Citeren07.01.20080 likes
Ik vind alle mods hier top, want op geen 1 andere chat vind je dit! dat een chat zo word beveiligd zeg maar tegen gekke mensen, van 9uur smorgens tot 12 uur in de nacht, ik vind het echt helemaal super dat zoiets kan en dat alle mods inzet tonen en er zijn vast weleens wat dingetjes die wat minder leuk zijn, maar daar komen de meeste wel weer boven op met wat praten en lachen! het is hier gewoon een super leuke sfeer en iedere mod doet ze best dus ik kies echt niet tussen dit top team van kletsen.com..

Ooh ja ik wil alleen ff, wonder, roos & twink extra bedanken, omdat ik daar nog wel eens prive mee kan praten over wat dingen! nouja en twink ken ik persoonlijk dus ja die is ook echt top..
Citeren07.01.20080 likes
ik vind het ook helemaal toppie met de modjes,alle tijd die ze erin steken
Je kan met de 1 beter opschieten dan met de ander maar dat is in het gewone leven ook zo.
Ik respecteer iedereen in ieder geval,hoe ze er ook uitzien of doen en als ik er niet mee kan dan praat ik er gewoon niet mee,heb ik hier geleerd hahahahah dus nog leerzaam ook.
Dus voor mij staan alle modjes op nummer 1 en dat meen ik ook heel oprecht,het is toch vrijwilligerswerk en het vergt heel veel tijd lijkt me.
Kusss en knufff Bonn
Citeren07.01.20080 likes
ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie woorden leden/veri/vip ( gewoon ieder die hier staat)en ik kan me daar bij aan sluiten nogmaals medecollega's wederom bedankt voor jullie velen inzet in 2007
Citeren08.01.20080 likes
Blijkbaar moet ik me gaan commiteren aan de hand van het commentaar van de meeste reply's.
En dat doe ik met alle plezier hoor, als men het te moeilijk vindt om een keuze te maken en daardoor wellicht scheve gezichten ontstaan zetten we bij deze alle modjes toch op nummer 1.
Hebben we alleen maar winaars en geen verliezers, does everyone agree on that? Dan kunnen we het topic sluiten.

Groetjes,

Henry.
Citeren08.01.20080 likes
Als je alles optelt is Tessem de eerlijke winnaar.......

Adverteer hier