Citeren27.04.20090 likes
Lieve mensen bijdeze, Vooral de dames geef k jullie m,n vlinedrs jaja............
Moppies k wil dit effe kwijt aan jullie! Ik leef nu al 3 jaar alleen en dat fin k nie tof.. Weetje deze wereld is er om met z,n 2en te maken
Na dat is wel duidelijk hihi.. Marre effe serieus..
Ik vind deze maatschappei maar nix, Geen liefde meer, Geen gemeenschap, Geen harmonie.... Dus daarom vin k deze wereld maar nix... Idd t kan aan mij leggen maar ik woord door deze maatschapij zo beinvloed.. Wil k nie diep van binne
Ik denk dat we juist uit deze maatschappei veel meer moeten hallen. Omdat het nu so is zoals he is...
Dens wil jullie een hard onder de riem steken.. En dat is deze?!!!
Houw van elkaar net zoals broer& zus.. Die liefde is oprecht en goed..
Dat zouden we eens allemaal voor elkaar moete voelen dan denk k dat deze wereld zich wel red...
Kuzzzzzz voor de Dames... Handddd voor de heren.... Graag reactie.. Hihi
Moppies k wil dit effe kwijt aan jullie! Ik leef nu al 3 jaar alleen en dat fin k nie tof.. Weetje deze wereld is er om met z,n 2en te maken

Ik vind deze maatschappei maar nix, Geen liefde meer, Geen gemeenschap, Geen harmonie.... Dus daarom vin k deze wereld maar nix... Idd t kan aan mij leggen maar ik woord door deze maatschapij zo beinvloed.. Wil k nie diep van binne

Ik denk dat we juist uit deze maatschappei veel meer moeten hallen. Omdat het nu so is zoals he is...
Dens wil jullie een hard onder de riem steken.. En dat is deze?!!!
Houw van elkaar net zoals broer& zus.. Die liefde is oprecht en goed..
Dat zouden we eens allemaal voor elkaar moete voelen dan denk k dat deze wereld zich wel red...

Kuzzzzzz voor de Dames... Handddd voor de heren.... Graag reactie.. Hihi