Forums  ›  Gedichten  ›  Liefdesgedichten

Mijn vlinders

Advertise here!!

Citeren27.04.20090 likes
Lieve mensen bijdeze, Vooral de dames geef k jullie m,n vlinedrs jaja............

Moppies k wil dit effe kwijt aan jullie! Ik leef nu al 3 jaar alleen en dat fin k nie tof.. Weetje deze wereld is er om met z,n 2en te maken Na dat is wel duidelijk hihi.. Marre effe serieus..

Ik vind deze maatschappei maar nix, Geen liefde meer, Geen gemeenschap, Geen harmonie.... Dus daarom vin k deze wereld maar nix... Idd t kan aan mij leggen maar ik woord door deze maatschapij zo beinvloed.. Wil k nie diep van binne

Ik denk dat we juist uit deze maatschappei veel meer moeten hallen. Omdat het nu so is zoals he is...

Dens wil jullie een hard onder de riem steken.. En dat is deze?!!!

Houw van elkaar net zoals broer& zus.. Die liefde is oprecht en goed..

Dat zouden we eens allemaal voor elkaar moete voelen dan denk k dat deze wereld zich wel red...

Kuzzzzzz voor de Dames... Handddd voor de heren.... Graag reactie.. Hihi
Citeren27.04.20090 likes
maar tussen broer en zus hoef het ook niet altijd goed te zijn

kussssssss en knufffffffffff
Citeren27.04.20090 likes
mee eens ajaxfan... k heb er hier twee die water en vuur zijn
Citeren27.04.20090 likes
hoe zit het dan met sex dat mag niet tussen broer en zus
Citeren27.04.20090 likes
Gelijk hebbie daarin mramm maar van mekaar houwee. Is net effe anders dan sex... Maar net hoor.. t Scheeld nie veel

Advertise here!!

Citeren27.04.20090 likes
[quote dens]Moppies k wil dit effe kwijt aan jullie! Ik leef nu al 3 jaar alleen en dat fin k nie tof..[/quote]

Stel je niet zo aan! wees blij dat je daar voor al dan niet hebt samen geleefd. dr zullen veel mensen jaloers zijn die misschien nog nooit een relatie of wat dan ook hebben gehad!
Citeren28.04.20090 likes
Whoow klap das text maare k stel me niet aan. Weetje waarom ik had alles.. Die snap je denk k nie Maare k weet wat zecht..

Maar mijn gevoel zecht anders..

K hoop da je die snapt

Geetse Just me

Adverteer hier