Citeren06.07.20060 likes
hoi Sara hartelijk gefeliciteerd en Mama natuurlijk ook ,ik wens jullie een heel fijne verjaardag 
en nog heel veel jaartjes erbij

Advertise here!! |
Citeren06.07.20060 likes hoi Sara hartelijk gefeliciteerd en Mama natuurlijk ook ,ik wens jullie een heel fijne verjaardag ![]() ![]() |
Citeren06.07.20060 likes Er is er één jarig!
Er is er één Jarig, hoera hoera Dat kun je wel zien, dat is hij/zij Dat vinden wij allen zo prettig, ja ja en daarom zingen wij blij zij leve lang, hoera hoera zij leve lang, hoera hoera zij leve lang, hoera hoera van harte gefeliciteerd sara met je 7de verjaardag ook je mama gefeliciteerd natuurlijk |
Citeren06.07.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.07.20060 likes hey mam !
gefeliciteerd voor jou en sara en een dikke kus ! dodo1976 |
Citeren06.07.20060 likes gefeliciteert sara met je verjaardag , hoop dat je een fijne dag krijgt met veel gebak en hopen dat je net zo'n lieve meid word als je mam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.07.20060 likes Hoi Mama,
Ook namens mij gefeliciteerd met de verjaardag van Sara. Hoop je weer snel terug te zien hiero. Alles goed met je? Groetjes & xxxxsjes Nice |
Citeren06.07.20060 likes Dank jullie wel hoor allemaal !!
Jullie zijn toppie !!!! en van Sara een dikke zoen erbij !! Was een hele leuke dag en veel kadootjes en gebak !!! En Jamess, je doet me blozen hoor hahaha ![]() en Nice, het gaat wel redelijk met me, en ik hoop er binnenkort weer helemaal terug te zijn hoor !!! kusssssss kussssss en knufffff mama xxxxxxxxx |
Citeren06.07.20060 likes Hallo mama,
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Sara. Geef haar een dikke kus. groeten Toska |
Citeren06.07.20060 likes Sara....van hàrte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Ook mama....proficiat met je dochter! ![]() xxx Suus |
Citeren07.07.20060 likes hey mama wel een beetje laat maar beter laat dan nooit he veel plezier de komende jaren met je kinders grt van boark |