Citeren17.08.20070 likes
meid dikke knufffff fijn te horen dat ze het daar zo mooi vind
wens haar daar veel plezier van ons
dikke kuss ron en peetje
wens haar daar veel plezier van ons
dikke kuss ron en peetje
Advertise here!! |
Citeren17.08.20070 likes meid dikke knufffff fijn te horen dat ze het daar zo mooi vind
wens haar daar veel plezier van ons dikke kuss ron en peetje |
Citeren17.08.20070 likes komt best voor elkaar snuffff en hou je taai
kusssss visser |
Citeren17.08.20070 likes Er zit een heel verhaal achter het uit huis gaan van Nicole.
Een lang en ellendig verhaal, waar ik verder niet op in wil gaan. Dat maakt het voor mi jdes te moeilijker dat ze uit huis gaat. K mis die meid nu al enorm.. ff die knuffel.. die dikke vette smakkerd van dr als ze naar bed gaat... Gewoon alles van dr.. alle rituelen waar ik bij stond, waar ik dr op moest wijzen voor het slapen gaan ![]() K weet het wel.. over een tijdje is het allemaal anders, ben ik er gewend aan dat ze niet meer thuiswoont, maar voor nu is het gewoon zo verdomde moeilijk......................... |
Citeren17.08.20070 likes Snuf hele dikke knuffff en kusss,en als je wilt ben ik er voor je,je mag me altijd mailen als je daar behoefte aan hebt
Maar je hebt heel veel vrienden hier op kletsen en we slepen je er door heen Jouw dochter heeft een geweldige kamer gekregen dankzij jouw en snuffelaar,jullie hebben daar knetter hard voor gewerkt en dat is al een hele beloning waard. Nogmaals heel veel sterkte meid.kuss en knuff Bonn |
Citeren19.08.20070 likes snuffie poepie,kussss meid |
Advertise here!! |
Citeren20.08.20070 likes snuff zeg niks geef jou alleen hele dikke kusssssssss wilma ![]() |
Citeren30.08.20070 likes hoi ben een meid die toen 19 ook met een heel verhaal is verhuisd, geloof me dat het haar ook pijn gaat doen, en dat ze de ritueeltjes gaat missen, zoals kusje, knuffeltje, eten met zijn allen., iemand als je laat thuis komt, en die je steeds preekt.
Dat gevoel is er nu nog niet, alles is nieuw en moet ondekt worden, ga zo vaak opverzieten, doet haar goed, want bij mij kon dat niet. veel succes en het komt goed, blijven steunen en veel koffie drinken. groetjes truckster |
Citeren30.08.20070 likes Snuff ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren30.08.20070 likes dikke knuffel dinnetje en heel veel liefs |
Citeren30.08.20070 likes Lieve snuf ja meis is t zo ver he , ja je zal dr missen , dr lach ,dr traan, dr knuffel, dr kussies, maar je weet ze is zo blij.......
mama ook ,dat is zeker maar een gemis zal t blijven . je zon in huis..... kanjer je mag trots zijn op jezelf hoe mooi mens ze is geworden, en is hoe trots ze is op zichzelf.. jij bent en blijft haar sterke schakel in de leven kussies en als je bj dr bent , doe haar maar de groetjes kusssssssss voor jouw , wees trots op jezelf . ![]() |