Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Hobbies

Mijn hobby`s zijn

1

Advertise here!!

Citeren04.07.20060 likes
Hallo allemaal, mijn hobby`s zijn fotograveren en werken met hout.
Ik maak kandelaars die ik maak op een houtdraaibank
ik doe aan glasschilderen en ik werk soms ook met metaal
Citeren04.07.20060 likes
Hallo Erika, welkom hier!

Ik ben Jaco, ben 39 jaar en hou van alles wat mysterieus en eng is, kortom...ik hou van Gothic en horror, in de meest brede zin van het woord. Ik fiets graag (zo'n 30km per week) hou van internetten, spaar action figures uit films, computergames (niet op de pc, maar op mijn dierbare Nintendo Gamecube) en vind het heerlijk om film te kijken, samen met mijn geliefde.

En ik draag graag zwart, rood en paars

Jaco
Citeren04.07.20060 likes
Ik heb mij al ergens anders even kort voorgesteld maar mijn hobby's ben ik niet dieper op ingegaan.

Als eerste hobby en meest tijdrovende is dat Apple Computerke hier. Aangezien ik een oprichter ben van een Mac Gaming site in Vlaanderen en aangezien alles van één kant moet blijven komen blijf ik daar veel tijd in steken.

Een tweede hobby van mij is MUZIEK
Aangezien ik mijn jeugd heb doorgebracht in de mooie PUNK/ New Wave periode heb ik nog altijd passie voor de alternatieve stromingen zoals de twee eerder genoemde genres als ook Gothic, Metal, Cross Over en noem maar op.

Een filmpje meepikken vind ik ook leuk, fietsen doe ik graag maar te weinig, en mijn kids zijn wel één van de belangrijkste zaken in mijn leven....
Citeren04.07.20060 likes
hoi , ik ben de rattaplan.33 jaar jongen en mijn hobbies zijn:

achter de bar werken wat ook mijn beroep was.(nu alleen nog feestdagen)
website ontwerpen en onderhouden.
pc's herstellen.
en kijk graag griezel en horrorfilms.
op de chatroom vind je mij ook vaak voor mijn ontspanning.
ga ook graag wandelen met de hond op bv het strand.
Citeren05.07.20060 likes
hoi erika!

nou mijn hobby's zijn badmintonnen turnen en moutenbaiken, en verder in de zomer zwem ik het liefst elke dag, vind ut heerlijk om buiten te zijn, en over een half jaar -1 dag ga ik bungee jumpen!!!!
verder vind ik het erg leuk met beesies bezig te zijn, en ik schrijf erg veel, verhalen, gedichten enz. verder vind ik het leuk om armbandjes te maken en er dan lekkr heel veel tegelijk om te doen en kaarten maken vind ik ook erg leuk, en verder natuurlijk altijd muziek om me heen hebben... en hier kletsen is natuurlijk owk helemal top!!!

nou waren ze denk ik wel zown beetje...

kusss kirsten!

Advertise here!!

Citeren05.07.20060 likes
hey erika !

ik ben ook gek op muziek (alternative, rock, metal, maar ook jaren '80) ; ik ben altijd met handwerken bezig (breien, haken, borduren, sieraden maken, etc...), en ga regelmatig wandelen. qua films, hou ik van horror en comedie (maar americaanse humor vind ik saai).

dat was het, denk ik

groetjes,
dodo1976
Citeren10.07.20060 likes
Hallo Beste mensen, ik ben 2 seconden geleden geregistreerd, dus meld ik me even aan bij jullie.
Mijn hobby is machinaal borduren en quilten, zijn er nog meer dames/heren die deze hobby hebben.
Ik woon net over de grens van Valkenswaard ,,in Belgie.
Citeren11.07.20060 likes
mijn hobby,s zijn zeevissen en handballen ga donderdag weer eens
Citeren05.08.20060 likes
Hallo allemaal.

Ik vind het heerlijk om een eigen site bij te houden: http://pleasureisland.forumup.nl/

Nieuwe leden zijn natuurlijk altijd welkom, maar ik vind het leuk om hem uptodate te houden en er voor te zorgen dat ie er goed uit blijft zien!
Citeren06.08.20060 likes
wat in hemelsnaam is machinaal borduren

1

Adverteer hier