Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Mij n centrum

Advertise here!!

Citeren08.02.20080 likes
Mijn Shifu (meester) waar ik jarenlang mijn Wushu Lessons volgde heeft ooit het volgende tegen me gezegd, ik ben die zin nooit vergeten en nu deel ik hem:

De levensenergie cirkelt in een perfecte, gebalanceerde stroom. Hij zei dat tot ik mijn centrum vind mijn cirkel nooit gesloten zal zijn.
Die dag zag ik haar voor het eerst op een chatsite. Voor mij was het nieuw, was er nog maar kort.

Ik wist meteen dat zij mijn centrum was. Zij maakte me heel.
Citeren09.02.20080 likes
Zij maakte jullie heel en vormde 2 cirkels.
Een van jou,en een van haar.

Ik hoop dat die 2 cirkels samen een eenheid vormen tot in de eeuwigheid maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Ik wil niet zweverig doen,maar ik doe aan Reiki.
Nee ik heal geen mensen,ik loop er niet mee te koop.
Maar dezelfde theorie komt terug in Reiki.
Zolang je cirkel niet compleet is,krijgt je levensenergie de kans om weg te lopen.
Je voelt je moe,uitgeblust,je hebt geen zin in dingen.
Zodra je cirkel rond is en begin en eind met elkaar verbonden zijn zul je niet alleen merken dat de energie toe gaat nemen,je zult ook merken dat je de energie kunt versterken.
En al die mooie woorden en zinnen zijn samen te vatten tot een woord dat het centrum is van dit alles:
Geluk.
Citeren09.02.20080 likes
euhhh opa je was me te snel voor hahaha ik zat me woorden te zoeken maar kon ze nie goed vinden grrrr en nu staan ze er al hahaha

en euhhh lieve henry vanaaf ben je weer veel dichter bij mij dan gister gelukkiggggggg:-)))))))))))

hele dikke kusssssssss en knuffffffff van mij

Adverteer hier