Citeren12.04.20120 likes
Of zelfs misschien wel über-zorgzaam, benoem het zoals je het wilt.
"t Zit zo: ik ben een oude intellectueel, creatief, hoogebegaafd, goed geboerd in het leven en ik verdom
het om de rest van m'n leven te gaan bingo-spelen in zo'n bejaarden-pakhuis.
Ik wil de laatste jaren van m'n leven doorbrengen met een vrolijke jonge vrouw die m'n vertrouwenspersoon wordt, die m'n muze wordt en misschien wel het hoofd-percentage in m'n laatste boek.
En die m'n belangrijkste erfgename wordt (en dan heb ik het niet over peanuts).
Ondertussen betaal ik alles voor je, je studie, je
kleding, je autorijopleiding, je zegt het maar...
Let wel, dit gaat dus no way over seks (da's allang voor mij voorbij).
De vraag is dus: zie jij het zitten om een paar jaar van je leven in volledige vrijheid naast een oudje door te brengen met als beloning financiële onafhankelijkheid.
Voorkeur voor alto, non-doorsnee, kunstenares, f*ck de burgerij.
Reageren? Mega-dom of super-slim? (Negatieve stupide one-liners kan ik ook per dozijn bedenken, laat dus maar). Dag.
"t Zit zo: ik ben een oude intellectueel, creatief, hoogebegaafd, goed geboerd in het leven en ik verdom
het om de rest van m'n leven te gaan bingo-spelen in zo'n bejaarden-pakhuis.
Ik wil de laatste jaren van m'n leven doorbrengen met een vrolijke jonge vrouw die m'n vertrouwenspersoon wordt, die m'n muze wordt en misschien wel het hoofd-percentage in m'n laatste boek.
En die m'n belangrijkste erfgename wordt (en dan heb ik het niet over peanuts).
Ondertussen betaal ik alles voor je, je studie, je
kleding, je autorijopleiding, je zegt het maar...
Let wel, dit gaat dus no way over seks (da's allang voor mij voorbij).
De vraag is dus: zie jij het zitten om een paar jaar van je leven in volledige vrijheid naast een oudje door te brengen met als beloning financiële onafhankelijkheid.
Voorkeur voor alto, non-doorsnee, kunstenares, f*ck de burgerij.
Reageren? Mega-dom of super-slim? (Negatieve stupide one-liners kan ik ook per dozijn bedenken, laat dus maar). Dag.