Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Meeting bij mij op de boerderij !!!!

Advertise here!!

Citeren18.05.20231 likes

Als het weer toe laat om een meeting te houden bij op den boerderij !

Graag wil ik weten wie er mee zou willen doen.

Even geen datum nu !!

Als jullie willen invullen welke datum het meest geschikt is in reactie op mijn forum ???

 

Ik lees wel welke datum het beste is  !!

 

 

Adres is : Harreweg 19

                3123 KA Schiedam

Citeren19.05.20230 likes

Hoi fred ik kom graag datum heb ik niet specifiek alleen 16 juli kan ik niet

 

Knufff glas

Citeren19.05.20230 likes

Hoi Fred,

Ik ben een beetje bang dat het op deze manier niet gaat werken. Er zullen altijd mensen zijn die op een datum niet kunnen. Geen datums vooraf noemen laat teveel opties open waardoor er mogelijk geen keuzes gemaakt worden. Mijn idee zou zijn om een soort van datumprikker te doen,. stuk of 3 of 4 opties te noemen en iedereen daaruit te laten kiezen om vervolgens de meest gekozen optie te plannen.

Citeren20.05.20230 likes

 

Hoi Fred,

Ik ben een beetje bang dat het op deze manier niet gaat werken. Er zullen altijd mensen zijn die op een datum niet kunnen. Geen datums vooraf noemen laat teveel opties open waardoor er mogelijk geen keuzes gemaakt worden. Mijn idee zou zijn om een soort van datumprikker te doen,. stuk of 3 of 4 opties te noemen en iedereen daaruit te laten kiezen om vervolgens de meest gekozen optie te plannen.

 Je hebt gelijk Guus.

 

 

Citeren20.05.20230 likes

Datum voor de meeting komt  op 6 augustus dat is op een zondag !!

 

Het wordt allemaal te verwarrend en dat kost meer tijd .

Ik zoek wel een gelegenheid in de buurt om eindmiddag  daar te kunnen dineren ..

Laat mij weten wie er allemaal zou kunnen op 6 augustus dan kan ik rekening houden met het reserveren van de fluisterboot.

 

 

Advertise here!!

Citeren20.05.20230 likes

6 augustus staat toch nog steeds fier boven aan ?

 

Citeren20.05.20230 likes

 

6 augustus staat toch nog steeds fier boven aan ?

 

 Ja zeker trevor :)

Citeren21.05.20230 likes

hij staat nog zeker in de agenda.dus doe mijn best er bij te zijn. heb er in ieder geval zin in, daar ligt het niet aan.

Citeren21.05.20230 likes

 

hij staat nog zeker in de agenda.dus doe mijn best er bij te zijn. heb er in ieder geval zin in, daar ligt het niet aan.

 Guus je bent welkom :)

Adverteer hier