Forums  ›  Gedichten  ›  Liefdesgedichten

Me Broer

Advertise here!!

Citeren20.04.20100 likes
ik sprak bucket heel regelmatig, en ken hem wel een beetje, maar miss ik heb geen msn, maar wil je hem anders vragen of hij mij via kletsen mailt? Dank je wel alvast en doe hem heel veel lieve groetjes van mij en geef hem een dikke kus en knuf als je wilt Thanks alvast mis....... wel triest dat mensen het voor elkaar krijgen dat er mensen wegblijven hier..........
Citeren21.04.20100 likes
lieve bonneke

ik ben zijn chat zus en wil je danken voor de liefe woorden .
het is inderdaad triest dat zulke dingen kunnen gebeuren maar ja sommige mensen leven zo in een wereld die chat heet dat ze niet snappen dat sommige mensen het irl goed met ze voor hebben
maar ja het is gebeurd he zo als je ziet en ik zal buck zeker de groetjes van je doen en hem een dikke knuff geven als ik hem weer zie

veel liefs en knuffs van hanna
Citeren21.04.20100 likes
thanks lieve hanna, maar miss is buck zijn echte zus? Sorry dat ik het niet begrijp hoe het precies zit, maar ik zou zo graag dat buck mij een mailtje stuurt, dus vraag het hem maar als je hem ziet, mailen via kletsen. Maar ik vind het heel lief van je dat je de groetjes wilt doen van mij aan hem en hem een dikke knuffel geeft van mij. Ik mis hem heel erg hier, dikke kus en knuf
Citeren22.04.20100 likes
Hey lieve Bonneke

Ja ik ben buck zijn echte zus, al 39 jaar.
En daar ben ik heel blij mee dat ik zijn zus ben.
Want zo'n broer krijg ik nooit weer,met al zijn liefde,begrip voor de medemens en zijn betrouwbaarheid.
En Hanna is een hele goede vriendin van ons vandaar.
Buck kan je niet mailen Bonneke want hij heeft hier zijn accound niet meer.Hij heeft het opgezegt door de omstandigheden.Wat ik heel goed begrijp van hem.

Dikke knuff kuss Miss_misty
Citeren22.04.20100 likes
lieve miss,

dat weet ik, maar ik dacht misschien kan hij mij mailen onder jouw account? Maar ik wil me niet opdringen maar ik wil gewoon bucket een riem onder zijn hart steken en hem zelf mailen hoe ik over hem denk, want ik mis hem heel erg, dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren23.04.20100 likes
Moest ik ff plaatsen van mijn broer.
Als afsluiting.
Moest zeggen van hem - het gaat jullie allemaal goed.!!!!

Je verheffen boven een ander , opscheppen en grootdoenerij maar dit altijd ten koste van een ander . Misschien zelf niet beseffende dat dit juist op je pad kan komen om bij jou een bepaalde snaar aan te raken , een snaar van bewustwording en inkering .
Er lopen veel mensen op deze aardkuit rond die min of meer profiteren van het leed bij een ander om zo zichzelf beter te kunnen profileren . Maar een mens met leed heeft over het algemeen meer inzichten dan de profiteur . Het mens met leed zou je nog wat kunnen leren . Een mens met leed is onmisbaar , ook al ben jij of ik dat mens .

Een mens met leed zal altijd een aanvulling op jezelf zijn . Een mens met leed staat gelijk aan een mens zonder leed . Het leed wat achteraf vrijwel altijd wordt gezien als een waardevolle periode die het jou mogelijk heeft gemaakt om verder te gaan .

Het leed wat door de lijdende zelf opgelost wordt Want hoe je het ook wend of keert jij kan bijstaan , jij kan adviseren maar de leeddrager zal uiteindelijk al het werk zelf opknappen , en dat is de bedoeling ook .

Dus als je ooit een mens mag bijstaan zet dan jezelf niet op een voetstuk , want uiteindelijk speel jij maar een kleine rol in de persoonlijke transformatie van die ander .
De val van het voetstuk kan hard aankomen zodat jij het mens met leed wordt . Zodat je bewust wordt dat alleen jij je leed kan verzachten .
Citeren25.04.20100 likes
http://www.youtube.com/watch?v=qhBs_bdhjoA&feature =player_embedded

Moest er nog ff bij.
Citeren25.04.20100 likes
Dat 95 % van de mensen op een chat beweren vrienden van je te zijn maar achter je rug om je flink door de modder halen .

Grtjes van Miss_misty en MIJN Broer.
Citeren28.04.20100 likes
Jan(buck) heeft weer een goed stuk geschreven,en hij zal wel beetje pissig zijn dat ik het plaats maar toch wil ik jullie dit niet onthouden.
Het zijn eigelijk 2 stukken.

Inspiratie vaak gezien als iets wat uit onszelf ontspringt , maar waar kom die bron van inspiratie nu vandaan ?
In het dagelijkse leven worden we overspoeld door allerelei indrukken , zelfs in herhaalde vorm maar die doen ons niets tot weinig . We raken er niet door geinspireerd . Net zoals een schrijver die dagelijk met woorden speelt hebben ze een betekenis in het geschreven verhaal maar schrijvers worden niet geinspireerd door woorden alleen . De inspiratie wordt verkregen door een vonk , een klik van iets wat" buiten "ons staat . Dat iets kan men god noemen of kosmische energie of meester . Het maakt niet uit welke benaming jij daarvoor wil kiezen . Dat dit van buitenaf beïnvloed wordt wil niet zeggen dat dit ook helemaal buiten ons staat , je bent altijd verbonden met..... maar je bent je er niet de hele dag bewust van .
Er wordt dus van buitenaf op jouw ingewerkt door woord, materiaal, gevoel enz.
Het woord of materiaal enz wat voorheen weinig indruk op je maakte is ineens van groot belang . Het belang bestaat uit ontwaking en onderzoek en verspreiding wat wordt aangedreven door.... op het moment wanneer jij er iets mee kan . Het is dan ook de bedoeling dat je daar iets mee gaat doen , dit om je groei te ontwikkelen .
Jouw persoonlijke groei wat merkbaar uitwerking heeft op jouw omgeving .

Jouw inspiratiebron wordt nogal eens in de weg gezeten door je ego . Ego wat wel allemaal hebben en waar op zich niets mis mee is zolang de ware bron en de ware aard van inspiratie daar niet alleen maar aan toegeschreven wordt . Inspiratie is een goddelijke of kosmische vonk dat ons bereikt als we daar klaar voor zijn . Inspiratie is iets wat we ontvangen en waar we mee aan het werk mogen gaan zowel voor jezelf als voor een ander . want zoals ik al eerder aangaf is inspiratie ook om te verspreiden en te verstrooien. Inspiratie is bedoeld als ontwikkeling en bijdrage aan het grote geheel wat voortkomt uit dat grote geheel.

Ego is iets wat we nodig hebben om onze persoonlijkheid te ontwikkelen en te uiten . Ego kan dus ter alle tijden als keuzemogelijkheid aangewend worden
Jezelf en dus je ego compleet weg te cijferen , echt weg te cijferen en dus niet met een dubbele agenda , is een stuk indentietijdverlies . Die identiteit die aanstuurt wat we willen uitdragen zoals bijvoorbeeld een religie volgen of fan zijn van bepaalde muziek of politieke partij . Identiteit geeft je voorkeuren weer . Zonder al die voorkeuren of inzichten zou je een inhoudsloos mens zijn . Ego is juist daarvoor om onderscheid te kunnen zien . Onderscheid in gelijke waarde , tenminste als je een keuze van een ander kan accepteren . Acceptatie wil niet zeggen dat je in een bepaald onderwerp mee wil gaan . Nee je accepteert een stuk eigenheid ( ego ) van een ander . Die acceptatie kan alleen plaatsvinden wanneer je een stukje eigenheid ( ego ) van jezelf accepteert en erkent
Ego kan in tegenstelling tot een egoïstisch ego delen van ..... betekenen , verspreiding en verstrooiing van .... betekenen . Een egoïstisch ego is daarvan precies het tegenovergestelde . Men wil niet delen en houdt zich krampachtig vast aan .... wil de controle daarover niet verliezen en is daarmee ook ondeelbaar geworden .

Iedereen heeft een ego en iedereen heeft dat ego ook nodig in het hier en nu .
Ego is een stuk identiteit wat een waardevol deel van je kan zijn mits dit goed in balans is .
Ego is oa ook de aanstuurder van groei . In welke richting dit zal zijn maakt niet zoveel uit . Elke groei geeft uiteindelijk meerwaarde aan je ontwikkeling .

Dit is geschreven door Buck

En zijn stoute zus heeft het geplaatst hihihi.
Citeren28.04.20100 likes
zoals altijd heel mooi geschreven, dikke kus en knuf lieve buck

Adverteer hier