Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Mannen te koop

Advertise here!!

Citeren01.09.20211 likes

Mannen te koop

 

Tingeling!

Goede middag mevrouw.

- Goede middag, ik zag dat leuke model man in uw etalage staan en dacht... tja, wat dacht ik eigenlijk?

U bent op zoek naar een man? Dan bent u in onze winkel op het juiste adres.

- Ja, nee, op zoek is een groot woord, maar ik zag uw etalage en dacht Kom. laat ik eens binnen kijken.

Hahaha, ja het model in de etalage is een echt lokkertje.

Maar voordat u ernaar vraagt; die is niet te koop.

- Oh, wat jammer.

Ja nou, eerlijk gezegd mag die de weg niet meer op, KAN de weg niet meer op.

Is van een hoog ontwikkelde dame geweest en moest de hele dag op zijn tenen lopen.

Die is totaal versleten, ziet er nog goed uit maar je hebt er niets meer aan.

Heeft bovendien zijn geheugen nog vol met nare herinneringen.

- Nou ja, het is dus toch maar een tweedehandsje.

Ja mevrouw, maar eerlijk gezegd zijn het bijna allemaal tweede handsjes hier.

Dat heeft veel voordelen hoor, ze zijn vaak al afgericht en volkomen handtam, dan schrikken ze ook niet als ze geaaid worden.

En och, die deukjes... anders ben je toch maar bang er het eerste krasje in te maken.

Waarvoor wilt u eigenlijk een man?

Om mee te flaneren in het openbaar of alleen voor thuisgebruik?

- Oh, daar had ik nog niet over gedacht... allebei denk ik wel.

Mag ik u dan deze collectie tonen? Zien er leuk uit EN zijn volkomen zindelijk.

Vooral deze twee zijn aan te bevelen, ietsje duurder maar vrijwel geen geheugen.

- Geen geheugen en dat maakt ze duurder?

Ja mevrouw, dat maakt ze een stuk rustiger en liever, dan verlangen ze niet meer terug naar een vorige eigenaresse.

Het voorkomt ook dat ze er op een onbewaakt ogenblik vandoor gaan.

En slechte behandelingen uit het verleden geeft dan ook geen ontwijkend gedrag.

- Ja, ik zie het, goh, nooit zo aan gedacht eigenlijk.

Dat is ook een probleem met de ongetemde exemplaren, soms weten ze nog hoe het was toen ze nog vrij rondliepen en kunnen soms ineens terug verlangen naar die tijd, ongeacht hoe goed ze ook verzorgd worden.

Dus een tweede handsje met een slecht geheugen is echt een aanrader.

- Ja ja

- En deze? Die is wel leuk denk ik.

Oh ja mevrouw, dat is een erg leuk model. Ik heb er zelf ook zo een.

Die van mij is wel een ouder en langzamer model maar ik ben er erg teverden mee.

Deze hier is nog lang niet versleten en dat is zeker bij thuisgebruik een voordeel.

- En het onderhoud?

Ach mevrouw, de duurste nieuwe modellen, daar kan je echt alles in gooien, die gaan toch wel.

En ik mag het eigenlijk niet vertellen van de baas, maar de oudere modellen zijn soms wat lastiger op dat gebied.

Die zijn ingelopen op een bepaald soort voedsel en gaan raar doen als je er wat anders in probeert te krijgen.

(Op samenzweerderige fluistertoon): Een paar van de alleroudste modellen, daar moeten zelfs regelmatig pilletjes in om bepaalde functionele eigenschappen te laten werken.

Ja, er zijn er zelfs bij, die stoppen helemaal als er niet regelmatig allerlei pilletjes ingegooid worden.

Die hebben dan weer als voordeel dat ze niet zo snel weglopen omdat het geheugen dan ook niet zo veel meer voorstelt.

Maar alle modellen, nieuw of gebruikt, moeten regelmatig afgespoeld worden anders gaan ze stinken.

- Nou, dank u wel voor de informatie

- Ik zal dat toch met mn echtgenote moeten bespreken en samen een model komen kiezen waar we allebei wat aan hebben.

- Goedemiddag

 

Goedemiddag mevrouw, nog een prettige dag verder.

 

 

Ik weet zeker dat dit verhaal waar is gebeurd

Want dat etalage-exemplaar.... dat was ik.

Joris
Citeren03.09.20211 likes

Kunnen die oudere exemplaren gewoon niet eens goed gereviseerd worden zelf shop ik ze nie  zo snel want vervang ze pas als het echt nodig wordt

 

Adverteer hier