Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Malgrat de Mar 2009 Ga Jij Mee

Advertise here!!

Citeren28.07.20080 likes
Kletsers,

Uit een grap is het idee ontstaan om met een stel kletsers op vakantie naar malgrat de mar in spanje te gaan. Mede ook er best veel kletsers zijn die toch graag willen maar niet alleen.... Let wel dit staat op dit moment nog erg op losse schroeven. Wanneer er genoeg animo voor is zullen Shirley en ik hier tijd in gaan steken, om het ea uit te gaan zoeken, en wellicht boeken.

Ins and out's tot dus ver.
De reis zal plaats vinden waarschijnlijk tussen half Juli en Half Augustus 2009. Het zal gaan om een 8 daagse vliegvakantie
Kosten ( hollanders ook altijd ), ruime schatting ergens tussen 450 en 650 euries. Afhangkelijk tijd van boeken hotel of appartement enz enz.
Wanneer je zoiets hebt van dat wil ik wel. Dan willen we dit graag voor eind februari weten.
Het gaat hier om een zon zee strand ......... vakantie.
Ieder is vrij om te doen en laten wat hij wil deze vakantie we gaan met mekaar heen en als het goed is met het zelfde aantal weer terug, misschien wat meer maar dat zien we 9 maandjes later wel.

Mocht dit allemaal doorgaan is het misschien leuk om ff bijmekaar tekomen, gewoon dat je mekaar eens hebt gezien.

Ow Mocht je niet meegaan, of iets anders te melden hebben wat niks met het onderwerp te maken heeft reageer dan ook niet, maak dan een nieuwe forum aan Nee Wij Gaan Niet Mee of Dit Heeft Er Niks Mee Te Maken. Dank hiervoor

Grtz Shirley
Sjeik 77
Citeren28.07.20080 likes
Citeren28.07.20080 likes
heel leuk idee sjeik en shirley, het lijkt mi jseker leuk om mee te gaan, aangesien ik anders ook alleen zou moeten! ik kan nu nog niet voorsien of ik hier volgend jaar tijd en geld voor heb maar sodra ik dat weet horen jullie het!

kus kirsten
Citeren29.07.20080 likes
horen we dat dan voor feb. 2009 ?
Citeren29.07.20080 likes
46 x bekeken maar een reactie's

Advertise here!!

Citeren29.07.20080 likes
Heb geduld Shir, we gaan pas over 11 maanden. . Geloof best dat er meer zijn die mee willen, moeten ze alleen ff over de spreekwoordelijke ____________ trekken.
Citeren29.07.20080 likes
Babs is van de partij
Citeren29.07.20080 likes
tuurlijk hoor je dat voor feb. 2009 lijkt me wel hendig he hahaha!

leuk babs!!!

kus kirsten
Citeren29.07.20080 likes
Een reis verslag van ene iemand :
Afgelopen jaar ben ik naar Malgrat de Mar geweest. Ik moet zeggen het viel me niet tegen, ik dacht dat het een soort Lloret de Mar was. Maar daar ben ik van terug gekomen.

Afgelopen augustus ben ik naar Malgrat de Mar geweest in Spanje. Malgrat de Mar ligt aan de Costa Brava, eigenlijk net over de grens. Het is ongeveer 1200 kilometer vanaf Utrecht.

De plaats
Malgrat de Mar is een touristische stad/dorp. Het is geen salou maar er zijn genoeg dingen te beleven. Malgrat de Mar bestaat uit een oud en een nieuw gedeelte, santa susanna. De boulevard is ongeveer anderhalve kilometer lang en loopt door tot pineda de mar. Er zijn veel touristische winkeltjes en restaurants. Voor de jongeren onder ons zijn er ook diverse discotheken in de buurt. Alles is eigenlijk op loopafstand. Vlak langs het strand loopt een trein die je in no time naar bijvoorbeeld Barcelona brengt. Het strand is een langzaam in zee aflopend zandstrand. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen dus. In de buurt van malgrat vind je de volgende leuke plaatsen, Calella, Pineda de Mar, Blanes, en Lloret.

Excursies
Via mijn reisbureau had ik een jeepsafari geboekt in het binnenland, heerlijk met een jeep crossen over bergweggetjes en ik mocht ook zelf rijden. Je kan ook met de catamaran naar verschillende plaatsen, maar doordat ik snel zeeziek ben heb ik dit niet gedaan maar dit schijnt ook zeer mooi te zijn. Verder ben ik een dag naar Barcelona geweest en natuurlijk op de bekende Ramblas gelopen. Wat een prachtige stad is dit.

Ik kan iedereen een vakantie in Malgrat de Mar aanraden. Het is heerlijk touristisch maar net niet te druk zoals bijvoorbeeld Salou.
Citeren29.07.20080 likes
ik ben er 4 jaar achter elkaar geweest , tis toppie daar

thanks sjeik

Adverteer hier