Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

MUZIEK VOOR ONDER HET CHATTEN..

Advertise here!!

Citeren12.01.20070 likes
thanks zuur en boer
heb ze beide toegevoegd bij favorieten

kusss feye
Citeren12.01.20070 likes
hmmmmm.....de site van de jaren 70 zat vol Zuur, ik moest maar vip lid worden...niet dus hahahahah!!!!!

En Boerrrrrrrrr many thanxxxxxxx ik heb op www.nederland.fm een gave zender gevonden: Aardschok Kink!!!!! jajaja een beetje mijn muziek, lekker veel herrie, niet alles is okeetjes maar het merendeel is hemels voor mijn oortjes hahahahaha

Dank jullie wel

Jaco
Citeren12.01.20070 likes
maaaaaar deze zijn nog beter hahahahahhaa Dit zijn mijn zenders (zojuist ontdekt): http://www.live365.com/stations/indarkfaitheternal
en http://www.live365.com/stations/dj_jakob stations voor Dark wave, Gothic, Industrial etc.....
(Wat kan ik nog meer wensen nu? helemaal niks toch?hihihihihi)

Oh, the sweet beauty of darkness....

Jaco ~~~X~X~X~~~
Citeren12.01.20070 likes
ja jaco ....daar heb je echt van alles....ik ben blij dat je iets van jou voorkeur ook heb gevonden......b.t.w.de 70er jaren heb ik veranderd...
Citeren12.01.20070 likes
waters...........dit zijn stations die alleen een bepaald soort muziek uitzenden.nonstop........

Advertise here!!

Citeren12.01.20070 likes
classick rock, tja arrow. maar mijn MP3 zijn toch altijd beter vind ik..
Citeren12.01.20070 likes
Doe mij maar gewoon lekker spirits of nature,heerlijk rustig en heel relaxed hahahah dat helpt mij tenminste om relaxed te kunnen kletsen,jah je leest het goed dat kan ik niet altijd namelijk maar dat was voor sommige denk ik wel duidelijk.
Knuff en kuss Bonn
Citeren13.01.20070 likes
Dank je wel Zuur voor het veranderen van de jaren 70, toppie van je, ik kijk morgen snel weer

En ja Bonneke, Spirits of nature is ook heeeeel erg mooi en rustgevend, dat ben ik helemaal met je eens!!!!!!

Even off-topic:
Tipje Bonneke, als je Spirits of nature mooi vindt moet je maar eens luisteren naar Jocelyn Pook, die vind ik persoonlijk helemaal geweldig!!!!

Jacootje XXX
Citeren13.01.20070 likes
ja, zuur die blues zender is helemaal tegek ,thnx.....en waters geluk met je mp3,..........kan er ook niets aan doen dat je geen smaak hebt

gr.
Citeren13.01.20070 likes
HAWK............moet je even home aanklikken.
kan je op genre kijken...blues aanklikken...
heb je nog veeeeeeel meer blues stations..

Adverteer hier