Citeren05.05.20090 likes
mutsie van HARTE GEFELICITEERD
met je verjaardag.
groetjes lovev en lovem natuurlijk.

groetjes lovev en lovem natuurlijk.
Advertise here!! |
Citeren05.05.20090 likes mutsie van HARTE GEFELICITEERD ![]() groetjes lovev en lovem natuurlijk. |
Citeren05.05.20090 likes van harte gefeliciteerd met je verjaardag
kusssssssssssss en knufffffffffffffff |
Citeren05.05.20090 likes gefeliciteerd muts nog vele jaren erbij en amuseer je lekker vandaag..... maak er een mooie dag van en dat we nog veel samen mogen douchen hihihi... dikke kussen lebbers likken uit belgie o_- |
Citeren05.05.20090 likes mutsssssssss proficiat met je verjaardag en maak er een mooie dag van!!!!
zaterdag geef ik je de live-kus wel ![]() kusssssssssssssssssssss |
Citeren05.05.20090 likes Mutsss van harte en ik hoop dat je een leuke dag hebt ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.05.20090 likes Boefje .....:P niksss zeggen hea....:P:P:P:P:P:P
kom dr wel achterdt heurrrr......:P:P:P:P:P:P:P:P MAAR van harte met je verjaardag en nog vele jaren en ik hoop in gezondheid.... Groetjesss... Dikke Kusss Ruben35 |
Citeren05.05.20090 likes Lieve muts,
Van harte met je verjaardag, 22 alweer Drink er zo 1 op je meid, fijne aaf en veel plezier. jwgtv ps nog bedankt voor de kick |
Citeren05.05.20090 likes heej lieverd gefeliciteerd
have fun en henig an |
Citeren05.05.20090 likes Jarig zijn is een dag om verwend te worden,
jarig zijn is een jaartje ouder worden. Deze dag sta jij in het middelpunt, deze dag is jou echt gegund. Vandaag krijg jij geschenken, vandaag zijn er mensen die aan jou denken. Geniet van deze mooie dag, geniet dat jij op deze dag het levenslicht zag. Wijfie wens je nog een hele fijne verjaardag we Drinken er zaterdag wel een paar van jou ![]() |
Citeren05.05.20090 likes Weet datk een beetje laat op de dag ben, maar toch nog fijne verjaardag meidd nog vele jaartjes erby he
Knufff kusssss |