wilde ook eens een keer hip zijn
hij leende de mijter van de Sint
maar och, bezint eer gij begint
nu kan hij cadootjes uitdelen per dozijn
Advertise here!! |
Citeren03.10.20130 likes Een pater uit Alphen aan den Rijn
wilde ook eens een keer hip zijn hij leende de mijter van de Sint maar och, bezint eer gij begint nu kan hij cadootjes uitdelen per dozijn |
Citeren12.10.20130 likes Een ventje zonder haar in Grou
Had bar last van de kou Helaas had hij geen muts bij de hand nam daarom de Kletsen.com krant en maakte zo reclame voor deze site en passant |
Citeren14.10.20130 likes Een moderator/alias bloemenkweker uit Aalsmeer
beloofde zijn collega's bloemen keer op keer tot op een mooie zaterdag hij ze bij een jaarlijks uitje weer zag en hen eindelijk verblijdde met anjers,en ze vonden hem een toffe peer |
Citeren16.08.20140 likes Een boerin op leeftijd in Geleen wilde weer jong zijn naar het scheen achter haar rollator danste zij de can can maar ja, daar kwam narigheid van nu ligt ze in het ziekenhuis met een gebroken teen :P |
Citeren16.08.20140 likes Er was eens een vent in Caïro, |
Advertise here!! |
Citeren02.09.20140 likes Een boer in Damwoude |
Citeren15.09.20140 likes Een juffie uit Leek |
Citeren18.09.20140 likes Er was eens een bakker in Assen
|
Citeren16.12.20140 likes een chatter van kletsen.com die gedroeg zich keer op keer dom de moderator zij jij maakt mij niet blij daar is het gat van de deur tot weerom |
Citeren11.01.20150 likes een meisje uit zandvoort aan zee die zij haar werkgever tabe ik vind het niet fijn jou werkneemster te zijn ik ga voorlopig wel in de ww |