|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Willeke,
dikke kus en nogmaals veel sterkte,het is zo moeilijk iemand waar je veel van houdt zo te moeten zien...
liefs,Babs |
vrouwtje_51 Undefined 176 berichten Lieverd we weten hoe pijnlijk dit allemaal voor je is. Weet dat we er voor jouw zijn,sterkte lieverd, we wensen ook je Pa en Ma en Chantal heel veel sterkte. Lieverd jij een dikke knuff van ons. Liefsss Ron en Peet. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wilma,
ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte in deze moeilijke periode, weet dat ik er voor je ben, dikke kus en knuf |
Dankjullie wel,
ze zag er vanmorgen gelukkig beter uit alleen wat moe,
was ook stuk rustiger dus ben met een beter gevoel nou onderweg naar huis dan ik gister had gedacht. |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
vrouwtje_51 Undefined 176 berichten Wilma ik ben blij voor je dat het wat beter met je oma gaat, dikke knufff |
ben ik zelf ook peet,
ze waren in zh ook tevreden over haar
ze meot nog wel blijven want die kuur kan ze het beste intraveneus krijgen ( via infuus dus) en dat moet dus daar. vrijdag ga ik er weer heen tot maandagochtend |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilma wens jou en je fam veel sterkte...kusssssssssknuffffffffff |
Thnxx schorp,
Gelukkig gaat het wel beter al,
de kuur krijgt ze vanavond voor het laatst
en als het goed is dan is vanaf morgen de thuiszorg geregeld en dan mag ze naar huis ze loopt zelf weer wat ook. niemand had dit verwacht maar ze is echt heel sterk |
vrouwtje_51 Undefined 176 berichten Geweldig nieuws Lieverd  dikke kussss |
|