Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

Lieve Tante

Advertise here!!

Citeren22.05.20110 likes
Vanmiddag het bericht gekregen dat ook jij het gevecht hebt verloren.

Ik kon het niet geloven, jou zou dit niet gebeuren je zou weer beter worden. Dat kon gewoon niet anders.
Kuren doorstaan je voelde je beter.

1 maand geleden was mama nog op bezoek je wilde zo graag Iris nog zien. Hadden plannen gemaakt omlangs te gaan,maar ikdurfde niet bang voor wat ik zou zien.
Bang voor de bevestiging dat ook jij het niet zou doorstaan.

Nu zit ik hier kan niet slapen huil alleen maar en niet eens alleen voor mezelf.
Meer voor je man en zoon die dit nogmaals hebben doorstaan en weer opnieuw alles moeten doormaken.

Ik heb zoveel spijt dat ik het niet kon je laatste wens.
Het moeilijkste moet nog komen het weerzien van de andere familieleden en de bevestiging het opnieuw doormaken.

Waarom is het leven zo hard.

Liefs Diana
Citeren22.05.20110 likes
sterkte diaan
Citeren22.05.20110 likes
dank je

Heb het alleen van me afgeschreven in de hoop te kunnen slapen

Sorry
Citeren22.05.20110 likes
gecondoleerd en sterkte in de komende tijd... voor jou en andere familie leden...

diaantje,

al heb je haar, haar laatste wens niet kunnen vervullen... ze ziet iris nu elke dag... zo zie ik het... en ik denk ook dat je tante het begrijpt... ze kent je langer he... is normaal dat je schrik had... een mens zonder angst is geen mens... elk mens heeft emoties... de 1 al meer dan de ander... maar in elk mens, hoe hard een mens zich ook voordoet... er zit een hart...

dus lieve diaantje, ze ziet iris elke dag nu... dat is mijn gedachte erbij...

Harry, Katja en demon...
o_-
Citeren22.05.20110 likes
lieve diaan,

gecondoleerd met het grote verlies, en ik wens jou heel erg veel sterkte om dit een plek te kunnen geven, ook voor je man, en verdere familie, dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren22.05.20110 likes
gecondoleerd en wens je heel veel sterkte toe

kusss en knufff
Citeren22.05.20110 likes
hey lieverd,

Gecondoleerd en weet meis in je hart zal ze altyd bij je blijven, en wie weet kijkt ze nu samen met je pa vanaf een wolk hoe super jij en Jeroen het samen met Milan en Iris doen.Ze zullen trots op jullie zijn, net zoveel als wij. En weet dat we in gedachten bij jullie zijn.

dikke kusss en knufff van ons.
Citeren22.05.20110 likes
Gecondoleerd en heel veel sterkte

Dikke kusss
Citeren22.05.20110 likes
dank jullie erg lief tis gewoon moeilijk zoiets altijd

Ik waardeer het enorm!!
Citeren23.05.20110 likes
lieve diaantjuh, in gedachten ben je bij me, heel veel sterkte, dikke kus en knuffel

Adverteer hier