Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Lieve Heliber ( Wilfred)

1

Advertise here!!

Citeren24.12.20120 likes
Lieve Hiliber,
Vandaag is het alweer 3 jaar geleden dat je ons verliet. We denken aan je kerel. Ook willen we Anita en de kinderen vandaag sterkte wensen. Anita weet dat we vandaag in gedachten bij jullie zijn.

Dikke knufff van Ron en Peet.
Citeren24.12.20120 likes
Anita en de kids sterkte vandaag,
in gedachte ben ik bij jullie!

Dikke kusss en knuffff
Citeren24.12.20120 likes
het blijft nog steeds onwerkelijk.
anita en de kids heel veel sterkte deze dagen en ik hoop dat je weer heel gelukkig word met je nieuwe liefde

kuss mrammetje
Citeren24.12.20120 likes
zal het niet snel vergeten... het schokkende nieuws... en dan te bedenken, ik kende heli al jaren, normaal een paar dagen later, zou er een moduitje zijn... en zou ik hem voor het eerste keer zien... het heeft niet mogen zijn... zal hem niet vergeten...

mijn eerste kick was van hem en was niet eens stout, scherm versprong dus stond ineens buiten... de ijsblokkies enz...

heli je blijft in gedachten verder leven, door al de dingen die we beleefd hebben in je shiften...

de tijd gaat snel...

anita en kids sterkte vandaag voor toch een moeilijke dag...
o_-
Citeren24.12.20120 likes
lieve anita en kids, heel veel sterkte vandaag en de komende dagen, je bent in mijn gedachten, dikke kus en knufffen mis je hier

Advertise here!!

Citeren25.12.20120 likes
sterkte anita en kids
Citeren25.12.20120 likes
Ik heb Heli nooit gekend, maar ik weet dat jullie nu door een moeilijke tijd gaan. Ik wens jullie heel veel sterkte en veel mooie herinneringen
Citeren25.12.20120 likes
uit het oog maar nooit uit het hart.

anita en kids heel veel sterkte vandaag.

xxx
Citeren25.12.20120 likes
Ik heb er nog steeds geen woorden voor zo staje volop in het leven en zo benje er niet meer..voor velen hier op Kletsen.com zal deze datum zeker een herinnering op roepen aan ons aller vriend Helibert

uit het oog maar nooit uit het hart.

anita en kids heel veel sterkte ..
Citeren28.12.20120 likes
voor altijd in gedachten

1

Adverteer hier