Citeren26.04.20060 likes
jeetje wat kunnen jullie dat goed.pffffffff heb ik geen rust voor hoor . ik zoek ze wel op internet
gr mram

gr mram
Advertise here!! |
Citeren26.04.20060 likes jeetje wat kunnen jullie dat goed.pffffffff heb ik geen rust voor hoor . ik zoek ze wel op internet ![]() gr mram |
Citeren26.04.20060 likes Wow Frank z.......
ook al kom je ook niet meer op klets, zo af en toe nog eens een gedichtje te lezen van jou vind ik enorm fijn !!! Woorden verstommen, woorden worden gefluisterd, alsof ze zeggen willen: kijk naar mij en kijk naar jou .... Het enige dat ik wou, is gewoon gelukkig zjn zonder pijn..... Woorden kunnen kwetsen, woorden kunnen helen, maar als ik dan jou woorden lees... dan weet ik: ook mijn hartje geneest !!! mama xxxxx |
Citeren26.04.20060 likes woorden ontstaan
in het diepst van mijn ziel ze uitspreken durf ik niet woorden geschreven op een blad papier ze vormen een gedicht ik weet niet hoe het komt woorden liefdevol ontstaan daarom ga je nog niet vreemd als iedereen dan maar eens wilde verstaan zou er veel minder ruzie bestaan woorden zorgvuldig uitgezocht kunnen vreugde brengen als iemand het moeilijk heeft juist dat beetje steun geven waar je zo lang op wachtte kuss kirsten |