Citeren03.11.20060 likes
he jaco je haalt de woorden uit me mond 
groetjes gewoondave

groetjes gewoondave
Advertise here!! |
Citeren03.11.20060 likes he jaco je haalt de woorden uit me mond ![]() groetjes gewoondave |
Citeren08.11.20060 likes .....LIefde....
is het gevoel...dat je voelt... Als de gevoelenloze gevoelens.... gevoelig worden ... Door het gevoel dat je nog... Nooit...gevoeld had.... ..greetzzzzz... ![]() |
Citeren08.11.20060 likes liefde is altyd bij elkaar willen zijn.
en als je elkaar ff moet missen doet dat pijn als je dan weg moet gaan en bij het afscheid valt een traan en je naar een uurtje ryden, de gedachten je weer gaan verblijden dan komt er weer een lach dat je elkaar het weekend weer omarmen mag xxx peetje |
Citeren08.11.20060 likes liefde is ondanks dat iemand een best bij heeft en niet reeel is toch lief blijven en van die gene houden ![]() |
Citeren08.11.20060 likes Dat is Liefde, Mram ;)
XXX Jaco |
Advertise here!! |
Citeren08.11.20060 likes Liefde is.... elkaar nemen zoals je bent ![]() Liefde is.... van elkaar houden ondanks de gebreken ![]() Liefde is.... het innerlijk koud krijgen zonder zijn/haar lichamelijke warmte om je heen Liefde is.... een goede reden om weer te gaan puberen ![]() Liefde is.... eindelijk voelen wat vlinders in de buik zijn ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren12.11.20060 likes hahahaha stel gekken zijn jullie blind?zulke prinsen bestaan niet of prinsesen das maar heel ff kussssssssssss wilma |
Citeren12.11.20060 likes In jouw wereld misschien niet Wilma, maar in de mijne des te meer ![]() xxx Jaco |
Citeren12.11.20060 likes |
Citeren12.11.20060 likes Als ik dit allemaal zo lees, dan hoop ik dat ik nooit verliefd word.. |