|
|
|
Anonymous Undefined 65738 berichten Goed idee van je Shir  om de moderatoren en webmasters te laten zien aan het grote publiek. Zo krijgen de mensen een beetje een idee wie er zich achter de avatars begeven!!
Jaco xxx |
Anonymous Undefined 65738 berichten ja jaco  vond ik ook dankjewel |
Timberland Undefined 2690 berichten waar is de rest van die gasten?  ik bedoel, waar zijn de andere foto's van de andere moderators?
hihihi |
Anonymous Undefined 65738 berichten ha jah super leuk hoor shirley!!!
ha meteen weer ff kijken he hihihi!
 kusss kirsten! |
Anonymous Undefined 65738 berichten komen er aan tim ben er nog mee bezig en had niet veel tijd mss vannacht nog
|
|
Anonymous Undefined 65738 berichten vanacht?!! uh shirley... vergeet je niet dat je ook nog eens moet slapen?
knufff, kirsten! |
Anonymous Undefined 65738 berichten Hmmmm......maar worden dan alleen de huidige moderators in het zonnetje gezet, of ook die van een tijdje geleden? hihihihihi.....pom pom pom, ik zeg niks  Jacootje
|
Timberland Undefined 2690 berichten ja is ook leuk
een pagina met ex-moderators, dat zijn er mega veel
|
Anonymous Undefined 65738 berichten Nou Tim, of mss alleen de goeie? of schop ik nu tegen heilige huisjes?  (zal ik er wel niet in voorkomen hahahahaa)
De Nakky XXX
Maar Nakky legt nu zijn hoofd ten ruste, slaap mooi en zoet allemaal die dit leest en nog op is op dit onheilige uur hahahahaha (waar haal ik het vandaan?...geen idee) |
Anonymous Undefined 65738 berichten je kan natuurlijk ook weer terug komen jaco
|
|