Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Aangeboden
 

Laptop aangeboden

 
 
1

Advertise here!!

Citeren18.06.20070 likes
Omdat ik een nieuwe laptop heb gekocht, doe ik mijn oude weg.
Het is een laptop uit 1997 met windows 95 (Pentium 4 M 1.8GHz)

ouderdomskwaaltjes:
- De tekst op het toetsenbord is weggesleten, dus de potentiële koper wordt geacht blind te kunnen typen.
- Op het scherm zitten hier en daar wat zwarte vlekken, maar deze vormen geen belemmering voor het lezen van het scherm.
- De entertoets en de spatiebalk behoeven een paar keer ingedrukt te worden, alvorens deze werken.
- Op de laptop zijn enkele gebruikerskrasjes te vinden.
- De laptop start zo nu en dan niet op. Om de week heeft hij een paar dagen rust nodig, om weer op energie te komen.

Deze minpuntjes lijken misschien heel ernstig, maar dat valt ontzettend mee. Het lijkt erger dan het is! Ik moet het nu eenmaal erbij zetten.

extra's (dit krijg je er gratis bij!):
- lasermuis (de laptop is ook voorzien van een ingebouwde muis);
- laptoptas (t.w.v. €35,00);
- internetkabeltje;
- webcam (doe ik ook weg, omdat ik op mijn nieuwe laptop een ingebouwde webcam heb);
- Office (word, excel en powerpoint t.w.v. €40,00).

Tevens kan de laptop aangesloten worden op een draadloos netwerk. De adviesprijs voor het geheel is €199,00. Ik doe de laptop plus alle extra's echter weg voor slechts €89,00! Inclusief btw, exclusief €9,99 verzendkosten.
Reageer snel, want voor je het weet ben je te laat. Voor extra info kun je mailen naar emergency@tiscali.nl of bellen naar 06 84739564 (vraag naar de voorwaarden).

Deze advertentie staat ook op marktplaats.
Citeren18.06.20070 likes
Wat werkt er nu wel na behoren aan?

Groetjes Tess xXx
Citeren18.06.20070 likes
Voor een laptop uit 1995 werkt alles naar behoren.
Citeren18.06.20070 likes
Ik bied 1 euro (incl. verzendkosten)
Citeren18.06.20070 likes
89 euro is 89 euro. Over de prijs kan niet worden gecorrespondeerd/onderhandeld.

Advertise here!!

Citeren18.06.20070 likes
ooo de prijs had ik nog niet gezien :p, mwah dan wacht ik nog wel even op de 200dollar laptop (nieuw ook nog :P) xxx
Citeren27.07.20070 likes
Als je mij 89,00 euro geeft Emer dan neem ik hem!
Citeren27.07.20070 likes
als er zoveel gebreken zijn denk niet dat je er wat voor krijgt mag blij zijn als je hem aan iemand belooft dat die hem wil nemen


visser
Citeren17.09.20070 likes
Alleen de extra's zijn al meer waard dan 89 euro, dus wat zeuren jullie? ;)
Citeren08.08.20080 likes
ik geef de geen euro voor
 
 
1

Adverteer hier