Citeren09.05.20130 likes
wolf is de enigste die van het mooie weer geniet zo te lezen :D
Advertise here!! |
Citeren09.05.20130 likes wolf is de enigste die van het mooie weer geniet zo te lezen :D
|
Citeren10.05.20130 likes Ik ben blij dat jij erzo over denkt Hope ![]() Hope fijne dag vandaag,zoenn |
Citeren17.05.20130 likes wens iereen een prettig weekend ![]() Waar blijft de zon,we willen hogere tempraturen geen regen
|
Citeren19.05.20130 likes Goedenmorgen all ![]() Vandaag zal het best lekker zonnig weer zijn worden we kunnen genieten
Jullie ook een gezellige pinksteren weekend, |
Citeren20.05.20130 likes Gister was goed te doen de rest van de week weer bah. Wanneer komt dat mooie weer nou eens echt |
Advertise here!! |
Citeren22.05.20130 likes Ik hoop op goed weer met chatuitje ! en natuurlijk op een mooie zomer, met veel zon, zodat ik misschien eindelijk eens wat bruin word
|
Citeren23.05.20130 likes Nope Maan,het rotweer wat ik begreep van het journaal.Eerst zien dan geloven Als ik jouw was en anderen trek warme kleding aan en het wordt echt geen mooi weer,wij zullen het zien en er zijn nu al mpersonen die niet mee gaan...,watjes
|
Citeren01.06.20130 likes We hadden echt een fijne dag met elkaar gehad in Apeldoorn het was gewoon heerlijk weer,dit mogen zeker nog een keertje stilletjes over doen ![]() Morgen wordt het zeker weer een lekkere dag,ga miss wel ff naar het strand toe..
|
Citeren26.07.20130 likes ff een buitje voor de stof,heelijk wat is nu toch fijn als het regent
|