Citeren16.08.20100 likes
Lieve Juut,Laura en wilma bedankt voor jullie lieve kaart jullie zijn schatten 
Dikke Kusss en Knuffff
Ron en Peet

Dikke Kusss en Knuffff
Ron en Peet
Advertise here!! |
Citeren16.08.20100 likes Lieve Juut,Laura en wilma bedankt voor jullie lieve kaart jullie zijn schatten ![]() Dikke Kusss en Knuffff Ron en Peet |
Citeren16.08.20100 likes lieve peet en ron
heel graag gedaan hoor jullie verdienen het gewoon ;) Dikke kusssss |
Citeren16.08.20100 likes Lieve Papa en Peet
Ook praat ik soms heel veel en heb dit goed kunnen verzwijgen haha.Maar als we ff iemand een hart onder de riem kon steken waren jullie het wel en wat Wilma al zegt het heel graag gedaan met veel liefde en plezier,want het is jullie gegund om ff in het zonnetje gezet te worden je weet die zonnebloem waar ik het laatst over had met je ![]() Dikke knufff kusss Juutje |
Citeren16.08.20100 likes indd helemaal mee eens juut
en je hebt het indd goed kunnen verzwijgen ![]() zat er al aan te denken en dat ik juut sprak en ook met dat idee kwam hebben we dat meteen maar gedaan laura was het er ook mee eens dat jullie het gewoon verdienen jullie zijn gewoon 2 kanjers moest van laura nog doorgeven dat jullie de groetjes krijgen ![]() Dikke kuss |
Citeren16.08.20100 likes sssssst Wilma niet alles verklappen nu anders gaan ze straks nog vragen wie die postzegel heeft gelikt die erop zit hahaha maar idd we hoefde er niet lang over na te denken om deze 2 toppers van mensen een kaartje te versturen.En je ziet maar zwijgen ken ik ook maar op dat moment dat Papa en Peet in de chat zat ik hier met duketape op me mond om me mond niet voorbij te praten en het is me gelukt whoeiiiii hahaha.Peet en Papa geef het een mooi plekje in je huis en niet onder je hoofdkussen van je bed anders droomt Papa alleen maar over ons wat juist niet de bedoeling was dit was ff een oppeppertje voor jullie.
Dikke knuffff kussss |
Advertise here!! |
Citeren16.08.20100 likes owww juut ik zeg niks meer maaruhhhhh die postzegel was zo plakgeval :P hahhhhahha nee indd was heel snel geregeld indd...en goed van je hoor dat je ook kan zwijgen juut :D ![]() ![]() DIkke kusss |
Citeren17.08.20100 likes Ooh Wilma foei foei je zal zow likpostzegel erop hebben gedaan hahaha maar Wilma nog bedankt voor de moeite dat je die kaart heb willen versturen en zo gauw dat ik je zie of ik jou dan zijn wij 2 postzegels dan gaan wij wel likken hahahaha en zal hier gwn zwijgen en niet vertellen wat er is gebeurd.Maar nogmaals Peet en Papa dit deden we dat het idd nodig was en jullie ff een hart onder de riem te steken.
Dikke knufff kusss Juutje |
Citeren17.08.20100 likes graag gedaan juut ![]() Dikke kusss |