Citeren13.10.20050 likes
Als iemand leuke kleuterrijmpjes van zijn kindertijd nog herinnerd mag hij/zij die altijd posten! Alvast bedankt!!!
Evike
Evike
Advertise here!! |
Citeren13.10.20050 likes Als iemand leuke kleuterrijmpjes van zijn kindertijd nog herinnerd mag hij/zij die altijd posten! Alvast bedankt!!!
Evike |
Citeren13.10.20050 likes kijk ik ben een paddestoel
zien jullie mij goed? 20 witte stippen staan er op mijn hoed met mijn witte steeltje sta ik in het mos ben ik niet de mooiste van het hele bos? |
Citeren14.10.20050 likes haha leuk hoor cats!!! gelovensmij heb ik nog un boekje van de peuterspeelzaal liggen met alemaal van die versjes eri sal se us un keer opsoeke!! hahaa!
kisss kirsten! |
Citeren15.10.20050 likes hoi evi
je kunt ook boekjes kopen met versjes van vroeger, maar als er aan denk zal een mee naar beneden nemen,en er een hoop hier op zetten groetjes marie |
Citeren16.10.20050 likes 1 2 3 4 hoedje van, hoedje van
1 2 3 4 hoedje van papier, en als het hoedje dan niet past, zet het in de glazen kast!!! 1 2 3 4 hoedje van papier! of deze.......... olleke bolleke remisolleke olleke bolleke knol |
Advertise here!! |
Citeren15.11.20050 likes herfst herfst wat heb je te koop
honderd duizend baderen op een hoop zakken vol met wind ja mijn kind kweet niet of jij dat wel aardig vindt ik ken er wel 100 xxxx |
Citeren15.11.20050 likes in het bos daar staat een huisje
keek eens door het vensterraam kwam een haasje aangelopen klopte op de deur: help mij, help mij uit de nood want de jager schiet mij dood laat mij in u huisje klein ik zal u dankbaar zijn !! hahaha of deze poesje mauw kom eens gauw ik heb lekkere melk voor jou en voor mij rijstebrij oooo wat heerlijk smullen wij!!! ik ken er nog zoooooooo vele hahaha groetjes en kus mams |
Citeren24.11.20050 likes Bedankt allemaal! want ik heb er meer dan 30 nodig!!! verschrikkelijk gewoon, maar ja, school he!
Merci! Kusjes Evike |
Citeren24.11.20050 likes als je er nog moet hebben
geef dan maa reen seintje!! kusss mams |
Citeren27.05.20060 likes ik ken er verschillende hoor,
[u]ikkeltje kramikkeltje[/u] Ikkeltje kramikkeltje kwam aangelopen Ikkeltje kramikkeltje kwam aangegaan, Der kwamen 2paar boeren, paar boeren, paar boeren Daar kwamen 2paar boeren op mijne drempel staan TIs gedaan ! zepeline we stegen met een zucht, naar boven in de lucht We zaten zo gezellig in ons huisje We konden alles zien, we hadden pret voor 10 Leve de zepelin |