Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Kletsstock Festival

6

Advertise here!!

Citeren29.09.20130 likes
Ik wil de heren organisatoren en uitvoerders er bij dezen op attenderen dat KLETSSTOCK 2013 al mijn plannen voor dit weekend catastrofaal in duigen heeft
doen vallen. Mijn zoon en agaponissen zijn allen uitgevlogen ten gevolgen van verwaarlozing,
ondervoeding en mijn pogingen tot crowdsurfing.
Doordat ik geen tijd had om muizengif aan te schaffen heb ik nu 101 muizen (lijkt wel disney hier) als medebewoners.
Mijn nek is ten gevolge van te veel headbangen enorm overbelast en mijn derriere heeft van de lange zit
een vierkanten vorm aangenomen.
Maar aangezien ik 2 VIP abonnementen heb gewonnen ga ik er vanuit dat ik bij ieder volgende sessie op kletsencom recht heb op een masseur aan huis dus met mijn lichamelijke klachten zal het dan wel weer goed komen.

Maar ff zonder dollen m.u.v. die masseur, heren (wokdokter jou komt denk ik de meeste eer toe) KLETSTOCK 2013 was heerlijk en wat een sfeer.
Kletsstock 2013 krijgt van mij een hele dikke pluim en vette 10
Ik ben al klaar voor het volgende (ver)knallende weekend.

Heel erg bedankt voor al jullie inzet en super dikke knuffies van Sentimenta
Citeren29.09.20130 likes
Na 2 dagen KletsStock 2013 wil ik iedereen heel erg bedanken voor de TE gekke sfeer, jullie inbreng, de verzoekjes, enz enz.

Mijn speciale dank aan Marcel1976 voor zijn weerpraatje,
Pater Piemelot en Eucalypta voor de filemeldingen,
Butterfly_demon voor het sportief terugstorten van 2 VIP kaarten, en Snake1 voor de support in de studio.

Migor wil ik sterkte wensen met zijn opgeblazen PC Door technische problemen kon hij er helaas niet bij zijn.

En natuurlijk Denre en het Team van Kletsen.com voor hun medewerking en het beschikbaar stellen van de VIP arrangementen.

Ik ben Wokdokter, signing off.

We Kletsen.com
Citeren29.09.20130 likes
Dank je wel wokkie en de rest van de crew, vond het echt te gek en zeker voor herhaling vatbaar

Dikke knuffffff
Citeren29.09.20130 likes
Wokkie, bij deze wil ik je hartelijk bedanken voor je tijd en inzet.
Ikzelf vond het zeer geslaagd en vele andere chatters ook.
Ik kijk nu al uit naar een volgende editie, en hoop dat ik dan wederom mag meedoen als weerman, en je mag bestoken met verzoekjes waarnaar jij je de pleuris moet gaan zoeken.
Citeren29.09.20130 likes
Hahaha, hou ik je aan !!

Advertise here!!

Citeren29.09.20130 likes
Citeren30.09.20130 likes
dit was zeerzeker heel erg goed georganiseerd
mijn compimenten en dank voor het mega gezellige weekend hier op klets
Citeren02.10.20130 likes
Even voor de goede orde de enigste die we moeten bedanken is Wokdokter die meneer heeft de alles alleen moeten doen op zondag. Wok dank je wel dat je echt dit heb door gezet en je weet het die diepvries pizza rondje is voor mij :D

Wok for president
Citeren02.10.20130 likes
Je vergeet de zaterdag toen Snake1 m'n schouders stond te masseren :D

Het mag gezegd worden dat de mensen de VIP's aan jou inspanningen te danken hebben.

There is no I in Team
6

Adverteer hier