|
|
|
Administrator 550 berichten Betalingen kunnen worden over gemaakt via bank en paypal.
Voor bank details kijk bij VIP lidmaatschap en wanneer je dit via paypal doet, kun je dit doen dmv email adres webmaster@kletsen.com
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heb het shirt vanmiddag binnen gekregen, denre  Ben er al mee naar Super de Boer geweest enzo hahahahahaha
En geld is onderweg!!!!
Dank je wel
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten Thanks voor de shirts Denre. Ga het geld vandaag overmaken.
groetjes,
Anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten nu zijn ze er vast niet meer :P :( xD kusses Queen |
weet je niet queen :d had je wel intressen in dan ? Rick |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten denk het wel he Rick anders zou queen het niet vragen,whaaaaaaaaa wat een slimme opmerking he van mij hahahahahaaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten en ik bezit hem nog steeds zullen wel wat zijn als ik al de chatters zie die de laatste 2 jaar bij zijn gekomen kunnen wel wat oranje tshirts aan de man worden gebracht Denre werk aan de winkel |
Administrator 550 berichten Hoihoi,
De oranje t-shirts zijn er niet meer MAAR zowel Rick als ik hebben een aantal nieuwe ontwerpen gemaakt en we willen in de nabije toekomst wel weer t-shirts gaan drukken.
Groeten en we Kletsen.com,
Denre |
Anonymous Undefined 65739 berichten ow leuk hoor denre,maar nog effe een ander vraagje,wanneer werkt de mail weer????
Vind het nu wel heel erg lang duren kusss en knuff Bonn en ik mis het enorm |
jep :D woorden leuke thirt :P met heel groot
Y LOVE RICK
Rick |
|