Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Kletsen.com Lingerie!!

Advertise here!!

Citeren15.02.20080 likes
heeft jou andere kant ook een andere kleur ???

Gr.
Heli !!!
Citeren15.02.20080 likes
hahahaha henry lig hier dubbel van het lachen hartstikke leuk hoe kom je erop of moet ik zeggen hoe kom je er vanaf whahah maar echt gaaf doe mij die dames collectie maar ja als ik het bestel wil ik natuurlijk wel alles proberen he
groetjes kusssssss van feestje
Citeren15.02.20080 likes
We zijn gisteren begonnen met een minimale bezetting op het kletsen.com lingerie callcenter. Echter, na een half uur zagen we ons genoodzaakt het aantal FTE's uit te breiden naar maar liefst 20.
Zeker na het plaatsen van de foto's (zie boven) dienden er honderden telefoontjes per uur te worden afgehandeld.

Ik heb vanmorgen eens even gekeken, er komen voornamelijk veel telefoontjes uit het zuiden van het land binnen. Hmmmm................

En euhhh Heli, je hemdje is zo populair dankzij je gezicht en je daarmee gepaard gaande goddelijke lichaam, dat 'Holy' wellicht een negatief effect zou kunnen hebben. Het woord 'heilig' wordt door consumenten toch minder met spannende ondermode geassocieerd

Grappig bijkomstigheid is wel, dat de callcenter medewerkers zo enthousiast zijn dat ze zelfs de telefoontjes beantwoorden, in onze kletsen.com lingerie. What a dedication!!!!

Namens de directie, wens ik u alvast een fijne donderdag toe.

Inmiddels verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Henry. ( wiens pyama wat achterblijft:sad
Citeren15.02.20080 likes
mensen de verkoop gaat buiten verwachting zelfs de dames willen nu zwembroek
Citeren15.02.20080 likes
Henry misschien zou je je pyjama nog aantrekkelijker moeten maken,maar hoe staat het met de verkoop van mijn bikini,loopt ie nog steeds zo goed???
Ben benieuwd en wacht je reactie af,fijn weekend en succes kusssssssssss en knuffffffffffff Bonn

Advertise here!!

Citeren16.02.20080 likes
ik ben best verlegen dus heb mn masker opgezet en sorry de erasmusbrug is niet te zien die stond net open op het moment van de foto

groetjes shirley

we kletsen.com
Citeren16.02.20080 likes
Whahaha Shir,

Fantastische pic, zetten we direct in de catalogus. En Bonneke, je bikinilijn is niet aan te slepen. We zouden je dan ook gaarne willen verzoeken, om zelf te poseren voor de catalogus. Over je honorarium kan worden onderhandeld.

En Visser, je zwembroek slaat verassend genoeg ook aan bij de dames. Good job Visser

Groetjes,

Henry.
Citeren17.02.20080 likes
wow Henry,zeg maar wanneer ik moet komen ,ik zal in ieder geval zorgen dat er een foto hier komt,dan kan je weer een stukje verder,fijn weekend kuss en knuff Bonn
Citeren17.02.20080 likes
Oke Miss Bonneke, onze harten gaan sneller kloppen van verwachting

Enjoy your sunday,

Henry.
Citeren17.02.20080 likes
whahahaahaahhaha lig helemaal in een deuk hierzo :LOL::LOL:

Owjhaaa bonn tis gelukt hoor

Adverteer hier