Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

KletsUitje zaterdag 7 september

 
 
1

Advertise here!!

Citeren10.04.20190 likes

Na de geslaagde karaoke avond gaan we nog een stapje verder voor de echte feestbeesten :)

Dribbelend en schuimbekkend van pretvocht presenteren we jullie op zaterdag 7 september HET verkleedfeest van Nederland. Where other place than HELMOND at the beach! ??
FOUTDOOR is het foutste, grootste en meest buitengewone festival van Nederland. Een plek van en voor mafkezen . Ga je voor hak strak in je trainingspak, wit leer of panterprintje en lig je liever onder de bar dan erboven? Dan is FOUTDOOR het meest gekke en gezellige feest voor jou! ????
We pissen niet langs de pot! Van sexy chic tot aso marginaal! Eierstokken versieren, moederkoek happen, b’tchfights in de modder en glitter scoren in de clitorusstand – De enige afspraak: kom verkleed! ??

We gaan voor 100% chateau de migraine en gaan net zolang door tot je niet meer ken lopen! ??

Kaartjes zijn nu nog verkrijgbaar met vroege tokkie korting :D

Te bestellen via de website http://foutdoorfestival.nl/

Citeren10.04.20190 likes

Ik ben weer van de partij :D

Citeren10.04.20190 likes

Ik ook weer :)

Citeren18.04.20190 likes

Zo... de kaartjes zijn besteld.. Ik ga ook. Enneh.. Dennis moet nu ook hoor, hij komt er nu dus echt niet meer onderuit. Anders zit ik met een kaartje te veel ;-)

Citeren18.04.20190 likes

 

Zo... de kaartjes zijn besteld.. Ik ga ook. Enneh.. Dennis moet nu ook hoor, hij komt er nu dus echt niet meer onderuit. Anders zit ik met een kaartje te veel ;-)

 moeten we nu ook in matching outfit?

Advertise here!!

Citeren28.04.20191 likes

&7september pass pff dus nog tijd genoeg om een aangemeten  clitopak te laten maken voor me

 

Citeren28.05.20190 likes

zo kaartje besteld nu nog vervoer en overnachting :D

Citeren30.05.20190 likes

Kaartje in huis yeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

 

Citeren30.05.20190 likes

b’tchfights in de modder <= jij en loontje toch? heb nogsteeds geen kermis dan...

Citeren30.05.20190 likes

 

b’tchfights in de modder <= jij en loontje toch? heb nogsteeds geen kermis dan...

 Ik zou zeggen koop een kaartje en dan  heb je die datum dus wel iets :D

 
 
1

Adverteer hier