|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nee vaak werk ik, en dan staat de tv aan bij mijn cliente (de oudere van dagen)
Maar wat ik zag, in mijn oog hoeken, zijn er toch knape boeren.
Ik werk zelf bij een boer, 1x in de week, lol |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 tjaa ken ut niet ziens;this onder melktiet; groetjes |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke; plant hem vanavond ook gekeken , en wel eens vaker;dat koppeltje die boer met baardje das een leuk stel |
Anonymous Undefined 65739 berichten boeren hebben toch alleen maar baarden? en dragen een pet en roken pijp  lopen op klompen enzo.. |
boer peter en boer wietse hebben de foute keus gemaakt dom dom dom.
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kijk ik nooit , wel boerin zoekt man
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb het ook gekeken....heerlijk zoals boeren niet anders kunne dan zichzelf zijn al heb ik van horen zeggen dat die boer jos niet de leukste en fijnste is in het werkelijke leven... maar ok, zo roddel gaat ook wel snel en of het waar is.... maar deze site heet toch kletsen dus die roddel kan ik de wereld wel in helpen hahaha
ow zelf heb ik laatst voor eerst beauty en de nerd gezien... hm zouden er kletsers er ook aan meedoen :D:D:D |
ow heb van horen zeggen dat bij die boer met dat baardje die met die gave harley, dat setje is ook al uitelkaar, het begon allemaal zo leuk |
Anonymous Undefined 65739 berichten wat heb Ze meegenemen ;de harley of de trike? is dat echt zo? vond leuk stelletje |
ik weet het niet plant offdat het echt zo is, moet je ff google
|
|