Citeren13.12.20100 likes
erg mooi compu
Advertise here!! |
Citeren13.12.20100 likes erg mooi compu |
Citeren13.12.20100 likes mooi gedaan compu druk mee geweest ![]() |
Citeren13.12.20100 likes Mja..
Ik zag het gedoe over die kerstkaartjes.. en ik dacht...degene wie's gezicht bewerkt staat op kaart kan het kopieren en mss gebruiken... Bespaard hen moeite nog energie ze zelf te maken.. Grtz C. |
Citeren14.12.20100 likes Mooi Compu! Kan je zo ook leveren dat ik ze volgend jaar daadwerkelijk als kerstkaart kan versturen? :D |
Citeren14.12.20100 likes Cest,
Natuurlijk kid, U vraagt, C draaid... Via mail versturen..klaar ![]() Grtz C. |
Advertise here!! |
Citeren14.12.20100 likes ja dat kan al, maar ik heb zelf ook zo'n klein printertje voor losse foto`s. als ik ze daarmee uitprint kan ik ze al versturen natuurlijk.
Vindt het echt leuk gedaan Compu, complimenten. ![]() |
Citeren14.12.20100 likes Cest,
Als je mij enkele fotos via mail verstuurd zal ik je de bewerkte versie's terug sturen..op die manier heef ik je een beeld ![]() (en dat hoeft niet persé Kerst te zijn) Grtz C. |
Citeren14.12.20100 likes Ik denk dat ik deze al kan gebruiken, ik heb recent alle foto`s van mezelf verwijderd van de pc, dus mocht ik andere willen, zal ik ze eerst moeten maken. ![]() |
Citeren14.12.20100 likes Deze zijn bedoeld voor de mensen op de kaartjes zijn afgebeeld...
Op die manier kunnen ze zelf ff kopieren en gebruiken.. ik denk niet dat u iets kan doen met een kerstkaartjes waar een ander op afgebeeld staat ![]() Grtz C. |
Citeren14.12.20100 likes Ehm ik sta er al op, of ik moet een tweelingbroer hebben waarvan ik het bestaan niet ken. ![]() |