Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Katja vrouwtjes kanarie dood

1

Advertise here!!

Citeren23.04.20080 likes
Katja haar vrouwtjes kanarie is ergens in de namiddag overleden vanmorgen nog even uit de kooi gevlogen en kopjes komen geven en 's avonds dood in de kooi met de oogjes open. Katja heel verdrietig, wij hebben samen de kanarie in ons tuintje begraven, beschut onder een grote pot die ongeveer een 5 cm van de grond stond. Het is dat lieve muskleurige kanarie die in de smoelenboek dieren staat en die eitjes heeft gelegd 2 keer. Morgen ga ik proberen een andere te vinden want het mannetje is nu heel opgewonden en vliegt de hele tijd nerveus door de kooi. Ik hou jullie op de hoogte.
Citeren23.04.20080 likes
anniek toch en mannetjes die opgewonden zijn moet je tot rust zien te krijgen
Citeren23.04.20080 likes
klopt visser dus morgen snel een vrouwtje zoeken anders gaat die kapot van het opjagen en dat kan katja missen hoor

mannetje vliegt tegen de kooi als een gek dus is echt balen

hopen dat ik morgen vervoer heb om een ander vrouwtje te gaan kiezen voor dat mannetje dat die weer wat rustig wordt
Citeren24.04.20080 likes
hoop het ook voor je anniek
zal katja ook wel blij zijn als
er dan weer een andere vogel bij is

xx
Citeren24.04.20080 likes
zielig anniek doek over de kooi doen woord mannetje rustig
tuurlijk snel vrouwtje hallen wel zo leuk voor katje kus knuff bear

Advertise here!!

Citeren24.04.20080 likes
ja bear, doek helpt niet hij is nog zo onrustig onder de deken en vrees anders dat het zo gaat zijn zoals bij de eerste vogel die had het ook maar heeft het geen maand gehaald dus hoop echt dat buurvrouw vandaag kan dan dan kan deze misschien ook nog overleven.
Citeren24.04.20080 likes
dan zie ik maar 1 oplossing anniek om mannetje rustig te krijgen in de kooi jij bent toch vrouwtje jij in de kooi krijgen we kanariemensenkindje nieuwe kruising
Citeren24.04.20080 likes
jij ze deugniet visser ik in die kooi mooi niet ik zal jou erbij zetten hihihihi kijk wel wat die vogel doet dan hihihihi
Citeren24.04.20080 likes
ben geen homo mannetjes kanarie wil vrouwtje dus die wil jou lekker ding kusssssssss Anniek
Citeren26.04.20080 likes
Misschien wordt t mannetje wel spontaan homo als ie Viske in zijn kooi heeft

1

Adverteer hier