Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Kampioen met voetbal

1

Advertise here!!

Citeren25.11.20060 likes
nou ik wou ff zeggen dat we kampioen zijn geworden want we hebben met 23-1 gewonnen terwijl we met 22-0 of 22-1 moesten winnen en dat is ons gelukt heb wel 4 keer een bal tegen me kop aan gehad en dat was erg pijnlijk maar het ergste was dat die leraar nog de scheidsrechter was en dat kon me niks schelen want ik was er gekomen met het rest van het team om kamioen te worden en dat is ons gelukt we waren wel erg fel vandaag maarja dat zijn we vaker welis
en het leukste was de de nr 2 er ook was en we weren door het hele team gefeliciteerd en dat was dan wel leuk
waarschijnlijk volgende week zijn de foto's ook op internet van de voetbalsite van onze club en dan zet ik ze op mijn site
als je de foto's wil zien moet je de volgende site in de gaten houde
http://websitemaker.kennisnet.nl/wilmaaa/ Binnekort staan daar dus ook de foto's op nu staan er ook wel wat foto's van me team en mi maar niet zoveel en nu op naar de 5e keer om kampioen te worden

kussssss wilma
Citeren25.11.20060 likes
Heey Wilmaa

Wat goed gefeliciteerd daar mee!!

kus Anita
Citeren25.11.20060 likes
dank je wel anita

kuss en knuff wilma
Citeren25.11.20060 likes
hihihi wilma ff in gastenboek acher gelaten !!
Citeren25.11.20060 likes
haha oke

kuss en knuff wilma

Advertise here!!

Citeren25.11.20060 likes
Geweldig Wilma, ik heb je vanmiddag op de scroll al gefeliciteerd, maar doe het via deze weg nog maar een keertje:

Gefeliciteerd Wilma XXXX!!!!!!

Jaco XXX
Citeren25.11.20060 likes
dank je wel jaco

kusss en knuff wilma
Citeren26.11.20060 likes
hey wilma

van harte gefeliciteerd. is een knappe prestatie van jullie !!!!

groeten

hawk en toska
Citeren26.11.20060 likes
dank je wel
en nu gaan we ook voor de zaalkampioenschap (wara we vorig jaar ook kampioen werden

kusssssssssss en knufffffffffffffff wilma
Citeren29.11.20060 likes
Er staan nu al wat foto's van zaterdag op
ook een foto van het hele team die is genomen voor dat de wedstrijd begon

kusss en knuffffffff wilma

1

Adverteer hier