|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi chatters!
Vorig jaar kwam iemand met de suggestie om te gaan kamperen met zijn allen. Volgens mij is dat toen uiteindelijk niet doorgegaan (ik was er in ieder geval niet bij  ) dus leek het me zinvol nog een poging te wagen!
Zijn er chatters die het leuk vinden om in de maand augustus te gaan kamperen op een nog nader te bepalen camping? Welk bedrag willen jullie daar maximaal voor uitgeven? Nog voorkeuren wat betreft locatie? In dit topic kan je het allemaal kwijt! |
ff naar boven halen voor je |
Anonymous Undefined 65739 berichten leuk idee hoor emergency,maar ik ga niet mee in ieder geval maar vindt het wel een superleuk initiatief van je,kuss en knufff bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dankjewel doornroosje! Jammer dat je niet mee wilt bonneke, heb je er ook een reden voor?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten is een pracht iniatief van je emergency maar de tijd van kamperen heb ik gehad hou nu meer van hotel vacantie's maar niet meer in tent of caravan |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Op de appelhof muurtje bouwen van kissies bier, s ochtens wakker worden naast een waar je nog aan moet voorstellen, met een rol vrachtpapier naar het toilet. Hamburgers bij het ontbijt, stinkende sokken in de tent.
Kamperen.............. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb even op internet gezocht en een aantal campinghouders gebeld. Ter info:
Wie? Alle leden van kletsen.com die meewillen!
Wat? Kamperen
Waar? Bourtange (Groningen)
Wanneer? Vrijdag 15 t/m maandag 18 augustus 2008
Naam van de camping? Albertha Hoeve
Kosten? €4,50 per nacht (excl. kampeerbelasting van €20,00 per verblijf)
Benodigdheden? Iedereen zorgt voor zijn/haar eigen tent, kookset, ed.
Opgeven? In dit topic!
Reageer snel.
|
uhmm emergency misschien is het handig om er bij te zetten tot waneer ze zich kunnen opgeven ? |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja emergency,ik heb daar een reden voor,heeft niets met jou te maken hoor,dikke kusssss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten geen interesse
|
|