Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Jezelf kwijt???

Advertise here!!

Citeren22.09.20110 likes
Ik kan uren schrijven over het onderwerp ANGST omdat het iets is waar je niet over uitgepraat raakt.
Maar het is tijd dat jij er iets mee gaat doen.
Ik kan je verzekeren dat als jij de moed kan verzamelen om eens en voor altijd van je angsten af te komen, dat je al de gelukkigste mens op aarde kan zijn.
De overwinning geeft trots, en trots geeft zelfvertrouwen, je zal alles aangaan in het leven en niets meer uit de weg gaan want je hebt je grootste angst namelijk al overwonnen dus de rest wat op je pad komt stelt helemaal niets meer voor.
Als jij eindelijk gewonnen hebt van datgene wat jou geluk in het leven in de weg stond dan zal het pad van geluk voor je open gaan en je zal een staande ovatie krijgen van "boven" ze houden je namelijk nauwlettend in de gaten en voor iedere overwinning krijg jij een kado.
Dat zijn de spelregels van dit soms vreemde rare leventje.
De vrijheid doe je jezelf kado als je dit overwonnen hebt.
En ik zeg altijd maar zo, als jij 20, 30 ,40, 50 of misschien wel 60 jaar leeft in een angst of fobie van iets wat misschien kan komen, of iets wat misschien kan gebeuren of wat je tegen kan komen onderweg. Stel...stel stel......dat je heel je leven wacht op iets wat misschien.......en je bent 80 en je hebt jezelf in een soort van isolement gezet omdat er misschien.....en het is er nog steeds niet omdat je het gelukkig hebt kunnen ontwijken, dan wil ik dat je terug kijkt op je leven en goed bij jezelf na gaat denken wat de **** jij met jou leven gedaan hebt.
Je bent niet alleen jezelf kwijt, misschien ook mensen om je heen en al je levenslessen en ervaringen ben je uit de weg gegaan, zowel plezier als de contacten en al het moois wat ze voor jou in petto hebben, dit is dan jou angst waarvoor jij zo hard bent weggelopen, je hebt jezelf en je leven ervoor ingeleverd en dit is een creatie van jezelf omdat je verder helemaal niets belangrijk genoeg vond in het leven, en wat jij wel in eer gehouden hebt is om te leven met je angst, het is je beste vriend en daarvoor heb jij jou leven gegeven.
Je hebt het omarmt en dit was het mooiste wat je ooit gekregen hebt, dat moet wel als je al het andere ervoor op zij zet !!
Ik zou zeggen geniet van je leven met je vriend de angst, of maak per direct een einde aan dit zielige bestaan, ga het aan vol zelfvertrouwen en maak er voor eens en altijd een einde aan, je zal zien dat er nieuwe deuren voor je opengaan.

Adverteer hier