Forums  ›  Gedichten  ›  Liefdesgedichten

Je even vrouw voelen

Advertise here!!

Citeren28.10.20070 likes
Je even vrouw voelen

Een Kus
Twee lippen zo intiem en teder

Tederheid

Een zachte streling

Streling
Dat gevoel dat je lichaam doet rillen

Een rilling

Een gevoel van genot

Genot
Een gevoel dat je even doet zweven

Zweven
Je even echt *vrouw* voelen

(ach wie verlangt daar nou niet naar)
Citeren28.10.20070 likes
intersan weet je over een vrouw groet stef boy
Citeren28.10.20070 likes
Heel nodig moeten plassen en geen plee langs de snelweg: Auto parkeren, paniekverlichting aan, bosjes zoeken, daarachter gaan zitten hurken met je broek op je enkels. SNIT, het waait!, wiebelen, bijna met je blote kont in je eigen z**k vallen. Ziet niemand me? Geen wc rol om af te vegen...dan maar een zakdoekje... Oei, net als je het pakje uit je broekzak friemelt waaien op 1 na alle zakdoekjes weg! Goed, dat gaat net. Hup broek omhoog, terug naar de auto. Even links om je schouder kijken en je rijdt weg met een in de war gewaaid kapsel. 10 minuten later ontdek je dat bij het hurken je mobieltje uit je zak moet zijn gevallen! Hup, keren, terugrijden, welke parkeerhaven was het?? Snitsnitsnit!!.........om je maar even vrouw te voelen O wat heerlijk om een man te zijn!!
Citeren29.10.20070 likes
Voel me liever op een andere manier vrouw zyx grinsssss
Citeren29.10.20070 likes
Tof dat je wel de grap ervan in ziet Man of vrouw zijn heeft ieder zn voor- en nadelen Zo moet de man over heel veel geduld beschikken bij het kleding winkelen en ware doodsangsten uitstaan als zij rijdt

Advertise here!!

Citeren29.10.20070 likes
toch raar dan dat de mannen de meeste ongelukken veroorzaken door drank en te hard rijden
Citeren29.10.20070 likes
:P ik dol maar met je ;) Vooral de mannelijke jeugd maakt brokken (daarom vind ik 1x met drank op gepakt=rijbewijs kwijt, 2x gepakt met drank op=rijbewijs nooit meer terug. Drugs idem).
xxx
Citeren11.12.20070 likes
eeh parel je wil je vrouw voelen?
ik kan je helpen!!
Citeren11.12.20070 likes
nee dank je mini
Citeren11.12.20070 likes
hoezo mini ??? gooi je jezelf in de verhuur ???

Adverteer hier