Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Indigo

Advertise here!!

Citeren27.10.20070 likes
Ik was aan het lezen in diverse Forums en bedacht me toen dat ik dit moest doen. Ken je het gevoel, ken je die gedachte? Probeert er wat mee te doen maar weet niet hoe. Schrijven, dichten, zingen, muziek maken of zelfs reizen. Creatief bezig zijn. Het leid af maar lucht niet op. Als je er over praat wordt je niet begrepen of voor niet "normaal", verklaard. Psychiatrische zorg kent het niet of wil er niets van weten, Esoterische hulp vaak duur. En ook dan dreigt het gevaar van misbruik en uitbuiting. Hoe leg je 't uit? 't verschil tussen gevoel en emotie. Hoe meer uitleg over het geheel hoe verwarrender het wordt. Dan krijgt het een naam; "Indigo". Toch heb ik daar mijn twijfels bij. 'T is waar een groot deel van de omschrijving klopt. En ik geloof dat een groot deel van het idee dat daarbij hoort, over de oorsprong en doel van de indigo generaties waar is. Maar niet alles. Ik geef om de wereld in zijn geheel. Probeer te geven zonder te verwachten. Heb enorm veel liefde in mij. Voel en begrijp dingen waar een "normaal" mens anders naar kijkt. Voor de persoon is het "nuchter kijken", voor mij "onwetend". Toch respecteer ik wie en wat zij/hij is. Ik zeg dus niet;" dat is niet waar". Maar ;"dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. De laatste twee en een half jaar (red. 2006/2007) af en aan slapeloze nachten. En op de vragen die je/ik krijgt antwoord je/ik maar wat of zeg(t) niets. Ik ben niet meer iemand die een ander hiervoor opzoekt. ( Fysiek) Het kost me al veel moeite dit lange doch beperkte bericht neer te zetten. Ik zou het verder dan ook niet uitgebreid in deze blog durven bespreken. Maar als het me lukt, zou ik best antwoord willen geven als mijn ( ik noem het nu) gevoel dat toelaat.Dus als dit je iets zegt. Vraag ik jou: vind mij.

Adverteer hier