Citeren26.08.20060 likes
Ik ben op zoek naar Levi uit (belgisch) Limburg. 
Kent iemand hem toevallig?

Kent iemand hem toevallig?
Advertise here!! |
Citeren26.08.20060 likes Ik ben op zoek naar Levi uit (belgisch) Limburg. ![]() Kent iemand hem toevallig? |
Citeren26.08.20060 likes hoi nikki
De naam Levi zegt me niet zo heel veel, ik bedoel dat ik hem dus niet zo vaak hier zie.Maar als je zelf even kijkt bij opties: profiel leden mail daar bij leden kun je kijken, Levi staat er bij, met email adres. Ik kan het email adres niet hier zo maar neer zetten, aangezien wij normaal geen email ardressen op het forum zetten...dus...effe kijken bij leden!! groetjes Jeanette ![]() |
Citeren26.08.20060 likes hij kwam hier net nog voorbij, hondje uitlaten ![]() |
Citeren26.08.20060 likes whahaha heej had jij hem ook gezien espasa... mij zei hij ook al goeiedag toen ik mijn honden aan het uitlaten was.
hij maakt wel grote rondjes he ![]() |
Citeren27.08.20060 likes Hahahahaha cin, vanmorg was ie er weer maar nu met een andere hond. Volgens mij is hij de hondenuitlater van de buurt ![]() ![]() ![]() Ziet er niet slecht trouwens ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.08.20060 likes Bedankt Jeanette!
Ik heb gekeken, hij staat er idd bij maar hij is het volgensmij niet... Toch bedankt! ![]() Groetjes! ;) |
Citeren27.08.20060 likes uhmmm, trek je stoute schoenen aan nikkie en wie weet..... ![]() ![]() ![]() |