Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Ik wil niet rijk zijn

2

Advertise here!!

Citeren30.08.20130 likes
Rijk ben je, als je ware vrienden hebt, in het echt en natuurlijk ook van de mensen die ik help als spiritueel coach.Dat deze mensen veel beter in hun vel gaan zitten na een lange ongelukkige levensreis. Je spreekt met je hart en niet met geld.
Citeren30.08.20130 likes
maar als je veel geld heb kan je bijna alle krijgen wat je hartje begeerd heb je geen cent te makken dan heb je NIKS zoisdatdanweerwel SAD BUT TRUE !
Citeren30.08.20130 likes
maakt geld je gelukkig dan?
Citeren30.08.20130 likes
dat ligt er wat je gelukkig maakt ik weet wel als ik 10miljoen op de bank heb staan dat ik een heel veel leuker leven heb !
Citeren30.08.20130 likes
maar dan spreek jij je tegen nksen, als jij al rijk voeld om een joint te nemen en vrienden en je vrijheid. joint is geen rijkdom vind ik, het is een verdringen van je angsten das net als alcohol en andere drug.

Advertise here!!

Citeren31.08.20130 likes
jah dat is jouwn mening mijn mening verschilt daarvan

maar ik zeg niet dat geld gelukkig maakt maar je kan er een helehoop meer plezier mee hebben XD
Citeren31.08.20130 likes
Zoals nksen? Ik ga nie zeggen dat ik een woonwagen heb van bijna 8 ton hahaha, maar dat hoeft van mij ook nie.Ik voel me ook rijk als ik een hutje op de hei heb. Het gaat om dat jij je rijk voeld met de dingen om je heen, vrienden,vrijheid,en nie om dingen die je nodig heb om rijk te voelen.
Citeren31.08.20130 likes
Sry hoor maar i Got the point....because im blond dussnt mean im also a fool XD ;)
2

Adverteer hier