Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Ik wil eigenlijk met een vrouw zijn?

Advertise here!!

14.11.20050 likes
Een lid heeft mij gevraagd of ik de volgende vraag anoniem kan posten. Aangezien zij hier een goede reden voor had doe ik dat dus bij deze.

Groeten en we kletsen.com,

Denre

Ik ben 12,5 jaar getrouwd geweest, woon nu al weer 10 jaar samen en ben pas getrouwd. alleen ben ik er ook sind een paar maanden achter gekomen dat ik eigenlijk liever met een vrouw zou willen leven. het is moeilijk. ik geef niet op , niet voor mijn man, en niet voor mijn kinderen, maar mijn hart is bij haar.
ik weet niet hoe mijn toekomst er uit komt te zien misschien zijn er anderen die zoiets hebben meegemaakt?
14.11.20050 likes
je moet je de vraag stellen of je lesbisch bent of bi.
Ben je bi, dan kun je dit misschien bespreken met je man en je gevoelens voor haar tonen zonder angst je man te verliezen.
Ben je echt lesbisch, tja dan zal het moeilijk worden, je zal dan toch moeten kiezen denk ik zo, anders ben je doodongelukkig !!!

veel sterkte nootje....
14.11.20050 likes
lieve anoniem,

hetezlfde heb ik niet meegemaakt, mma rzit ook in een soortelijke situatie,
ben twaalf jaar samen,maar het gaat niet meer tussen ons
ik ben dan gaan chatten,gewoon om mijn zinnen te verzetten....

ondertussen he bik mijn hart ook verloren aan een ander,
maar het is verdomd moeilijk...
gevoel of verstand te volgen....

maar ik ga voo rmijn eigen geluk, hoe moeilijk het ook is

en dat zou ik jou ook willen zeggen ; volg je hart, niet gemakkelijk ,weet het, maar dan kan je misschien weer gelukkig zijn??

je kinderen worden groter, gaan he thuis uit en voor je het beseft heb je alleen maar voor hen geleefd...

dit is gewoon mijn mening, ben eerlijk geweest

veel sterkte en succes!
dikke kusss
mams
15.11.20050 likes
Lieve Anoniem,

Je zegt 10 jaar te hebben samengewoond en bent toen getrouwd. Dat is dus zondermeer een lange relatie. En nu sinds een paar maanden voel je dus wat voor een vrouw en dat is dus nog maar kort. Zoiets kan gebeuren en of je nu verliefd bent geworden op een man of in dit geval op een vrouw, dat maakt op zich niet zoveel uit. Het feit blijft dat je verliefd bent en gevoelens hebt voor die ander. En dat is lastig als je al in een relatie zit. Wat nu? Misschien eens rustig de tijd ervoor nemen om te zien wat er gaat gebeuren alvorens je knopen gaat doorhakken? Verliefdheid is een fantastisch gevoel maar gaat geleidelijk over in een ander soort van gevoel voor die ander en houden van... Een bijkomend probleem is dat verliefde mensen slecht in staat zijn om hun verstand te gebruiken en een beetje verstand in dit soort situaties is wel zo handig. Een andere vraag is ook belangrijk: Hoe goed is je huidige relatie met je echtgenoot? De zweverige verliefdheid die je ooit had is er niet meer maar je houdt waarschijnlijk wel veel van hem anders was je er niet mee getrouwd. Je weet dus wat je nu hebt. Het is lastig, ik weet het, want op dit moment zou je waarschijnlijk het liefst naar die ander kruipen om bij haar te zijn. Neem de tijd Anoniem, handel nooit in paniek maar probeer ook de factor tijd te respecteren. Na verloop van tijd zal naast het hart en de gierende hormonen ook het nuchtere verstand een woordje gaan meespreken. En als je dan mocht besluiten om bij haar te willen zijn, dan is het toch goed? Mochten je gevoelens voor haar van structurele aard zijn, bespreek het dan met je man. Daar heeft hij recht op.

Veel sterkte en wijsheid,

Hunterleo
15.11.20050 likes
ik kan me helemaal aansluiten bij hunterleo, handel niet impulsief,maar vooral...
neem je tijd ervoor die je nodig hebt om tot een beslissing te komen............. want verliefdheid gaat inderdaad over !!!!

sterkte en groetjes nootje..

Advertise here!!

18.11.20050 likes
Hoikes,

dit is een heleboel dat hunter neerzet. Er schuilt ook veel waarheid in.
Het feit is dat een mens evolueert op alle niveau. Gaande van de fysieke kant tot de emotionele kant. Zoals hunter neerpent 10 jaar lang een relatie en daarna trouwen is niet niks. Ik ben getrouwd uit overtiging 13 jaar geleden maar ik heb geleerd tot mijn spijt dat overtuigingen kunnen
veranderen. Je hebt kinderen en je hebt een man. Je moet denken aan hen en je moet denken aan jezelf. Dit is geen gemakklijke opgave. In ieder geval voor je een beslissing maakt moet je echt kijken wat je nu hebt en wat je zou kunnen hebben aan de overkant. Gras lijkt altijd groener ergens anders tot je het van dicht bekijkt.... maar zoals je weet schijn kan bedriegen. Deze situatie is volgens mij heel complex. Misschien cru om zeggen maar zou het niet mogelijk zijn da hier de spanning van iets nieuws en de opwinding van het onbekende je gevoelens gaat beinvloeden. Misschien goed om deze analyse voor jezelf te maken.

Vele groetjes

Iceke
18.11.20050 likes
Tja, kom ik weer met mijn logica,
Maar er zijn dus 3 mogelijkheden;

1 - driehoeksrelatie, is erg stiekem en lastig en komt vroeg of laat uit.
2 - haar min of meer delen met je man, goed overleggen, goed praten.
3 - kiezen, hij of haar en er dan voor gaan, don't look back.

Ikzelf heb als vader ooit voor mijn kids gekozen, ik heb jaren met mijn kids gewoont, weinig tijd voor serieuze relaties en zo, en kon nou niet bepaald vrouwen makkelijk mee naar huis nemen, nooit spijt van gehad, ik had hoop lol met de kids.
Nu zijn ze de deur uit en ben ik aan de beurt.
Maar, ben nu wel wat ouder en heb toch wel iets gemist.
01.12.20050 likes
arme waters toch
01.12.20050 likes
Welnee joh, ik heb het best naar mijn zin, zit lekker in mijn vel en ben nog steeds lekker jong...
Ga nog steeds wel es swingen met mijn dochter.
Ik haal het wel weer in op mijn manier
Ben nog steeds gek genoeg om weer met kids te beginnen.. als... ..
Nou ja, ben toch wel realisties ook... soms...

Adverteer hier