|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten doe maar niet bij mij dio want het is nog nooit iemand gelukt om mij te indentificeren  lees het topic van mijn broer maar .
dus bespaar je de tijd en moeite mij zul je noooooooooit leren kennen  gr hanna |
 ik dacht dat het in mijn ogen de persoon zelf is die beslist of hij/zij zijn prive aan iemand verteld... waarom moet een ander, die persoon voorstellen aan iedereen, niet iedereen is hiermee gedient, dat deze dingen voor iedereen bekend worden gemaakt... en niet iedereen ziet die persoon, zoals jij die ziet...
ik wil hier geen profiel en zo zullen er wel meer zijn...
wat je nu doet, is mensen afschrikken om te cammen want niet iedereen wil met iedereen cammen.... en zeker niet als hier ook nog een persoonlijk profiel te kijk word gezet...
o_- |
butt maak je niet zo druk.
tis maar een chat hoor.
je moet gewoon niet meer vertellen dan dat een ander ook weet. en je weet toch dat ze hier meestal meer over je weten dan jij zelf.
kom gewoon in ons hoekie zitten dan val je niet op |
dat but erbij komt vind ik wel goed mram... maar euh.. die kast waar ze op zit die past niet in ons hoekie
dus but.. kom van die kast af!!!!! 
|
Dioxon Undefined 277 berichten Ik observeer... Naam 202 = Rik
Lengte 202 centimeter
Leeftijd 35 jaar
Weetjes 202 is in het echte leven enigstkind. Wat is opgevallen 202 is (bijna) kaal en een gekke man met een opabril  ... 202 draagt vaak blauw of een badjas. Als 202 voor de cam zit, is hij erg vaak aan het eten... Kortom een man met humor!!!
P.s. Hij is nog vrijgezel!!!
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
komt van de kast af en sleurt die mee naar het hoekje... zitten we lekker verdoken, achter de kast, in het hoekje... euh is wel die kast van mram, heb de deuren naar het hoekje gedraait, zit vol lekkers.... maar stttt, er zitten kapers... o_- |
Dioxon Undefined 277 berichten |
Dioxon Undefined 277 berichten But.. Ik vraag van ter voren aan mensen of ze wel of niet willen dat ik ze 'observeer'. En je ziet, er staat weinig persoonlijke informatie in. Er staat een beetje gein in, en leeftijd en lengte..
Als jij niet wilt, dan accepteer ik dat, en ga ik er ook niet over zeuren. Mensen die niet willen, die hoeven ook helemaal niet, en ik hoop daarom ook dat ik mensen niet zal afschrikken. Zo wel, dan hoor ik dit graag en zal ik dit topic z.s.m. afsluiten. Ik hoop dat ik een reactie terug ontvang van jou but, met of het wel of niet afgesloten moet worden dit topic.
Gr. Diox |
diox, ik vind het leuk dat je dit doet, en ook leuk om te lezen.
maar ik zou het indd wel van te voren vragen aan iemand om ruzies etc te voorkomen..
en als er wat is kun je het altijd nog verwijderen....... |
|