Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Ik kom wat minder vaak!!

Advertise here!!

Citeren27.04.20060 likes
Voor die genen die het nog niet wisten,.. slecht nieuws
Ik kom wat minder,... heb net een nieuwe baan en dat vergt veel tijd en kracht(verhuizer) dus als ik thuis kom,... dan heb ik niet de fut nog om jullie te pesten hahaha,.. maar goed,...veel onregelmatige tijden enzo,.. en weer eens lekker zwaar,.. eindelijk mijn oude werk weer terug!!

Enne de 2e reden,.. maar tevens ook de grootste reden,.... ik heb net een nieuwe vriendin, die ook aandacht wil he!!! en ook nog veel meer wil dus tja,.. en dat vind ik ook zelf prettig hahahaa Zal ff voorstellen,.... zij heet Marloes en sinds kort komt zij ook af en toe op kletsen.com onder de nickname, Toppoes!!! Goh hoe leuk verzonnen hahahaha (de poes van top)
Zij is mijn bijna buurvrouw,... en al woont ze om de hoek,... ze is hier niet meer weg te branden:biglolniet dat ik dat erg vind ofzo)hahahahha,.....dus heb ik haar ook maar gelijk de huissleutels gegeven,.. haaaaaaaaaaaaa

kusssss eeen ieder!!

Toppie het lekkerste Droppie
Citeren27.04.20060 likes
nou top ben ook weer op de hoogte meer hoef ik echt niet te weten hoor hahhahahha

gr mram
Citeren27.04.20060 likes
fijn voor jou om te horen dat het goed met je gaat top ?
ik wens jou en marloes een lang en gelukkig leven samen
geniet van elke dag samen , het leven is veel te kort om te verspillen aan pietluttigheden

het ga jullie goed topdrop en toppoes

Adverteer hier