Citeren27.04.20060 likes
Voor die genen die het nog niet wisten,.. slecht nieuws
Ik kom wat minder,... heb net een nieuwe baan en dat vergt veel tijd en kracht(verhuizer) dus als ik thuis kom,... dan heb ik niet de fut nog om jullie te pesten
hahaha,.. maar goed,...veel onregelmatige tijden enzo,.. en weer eens lekker zwaar,.. eindelijk mijn oude werk weer terug!!
Enne de 2e reden,.. maar tevens ook de grootste reden,.... ik heb net een nieuwe vriendin, die ook aandacht wil he!!!
en ook nog veel meer wil
dus tja,.. en dat vind ik ook zelf prettig hahahaa
Zal ff voorstellen,.... zij heet Marloes en sinds kort komt zij ook af en toe op kletsen.com onder de nickname, Toppoes!!! Goh hoe leuk verzonnen hahahaha (de poes van top)
Zij is mijn bijna buurvrouw,... en al woont ze om de hoek,... ze is hier niet meer weg te branden:biglol
niet dat ik dat erg vind ofzo)hahahahha,.....dus heb ik haar ook maar gelijk de huissleutels gegeven,.. haaaaaaaaaaaaa
kusssss eeen ieder!!
Toppie het lekkerste Droppie

Ik kom wat minder,... heb net een nieuwe baan en dat vergt veel tijd en kracht(verhuizer) dus als ik thuis kom,... dan heb ik niet de fut nog om jullie te pesten

Enne de 2e reden,.. maar tevens ook de grootste reden,.... ik heb net een nieuwe vriendin, die ook aandacht wil he!!!

Zij is mijn bijna buurvrouw,... en al woont ze om de hoek,... ze is hier niet meer weg te branden:biglol

kusssss eeen ieder!!
Toppie het lekkerste Droppie