Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Ik kom elke dag op Kletsen

Advertise here!!

Citeren12.11.20110 likes
Ik kom elke dag op Kletsen....maar waarom eigenlijk
Citeren12.11.20110 likes
Heey elix, das niet best dat je zelf niet weet waarom jij hier bijna elke dag komt

Gelukkig weet ik wel waarom ik hier elke dag kom.
Citeren12.11.20110 likes
ik kwam hier eens ooit uit verveling , het was leuk en gezellig inmiddels bijna 7 jaar verder is het een stukje van mn leven geworden , ik kom hier elke dag om te modereren of om ff gezellig te kletsen , of uit verveling
Citeren12.11.20110 likes
ik kom hier omdat Shirley hier komt
Citeren12.11.20110 likes
Ik kom hier omdat...de meesten vaste chatters weten t wel

Advertise here!!

Citeren12.11.20110 likes
Ik kom hier? ja waarom eigelijk?ik denk omdat ik kletsen heb zien groeien tot wat het nu is en heb hier en daar een beetje mee geholpen.
Heb veel mensen zien komen maar ook weer gaan in ruim 7 jaar.
Ik hab als ik hier kom en eigelijk wel ff iedere dag altijd weer lol.
Citeren13.11.20110 likes
Ik kom hier omdat geen priveleven heb Nee even serieus nu.....ik kom hier omdat ik een kerel heb die vrachtwagenchauffeur is op het binnenland en hij door de weeks elke avond vroeg naar bed gaat, ik dan alleen op de bank zit..en als ik dan tegen chatters op kletsen aan het typen ben ik toch het gevoel heb dat ik niet alleen zit. Wat een bekentenis weer
Ik kom hier ook al weer een jaartje of 6 1/2 wat gaat de tijd snel...ik was zwanger van m'n zoontje en als ik dan niet kon slapen door die kleine drukte maker in m'n buik ging ik chatten om rustig te worden zodat ik makkelijker in slaap kwam....
Citeren15.11.20110 likes
Toch een stukje socializing he...

Adverteer hier