Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

Iets meenemen voor een eerste date

Advertise here!!

Citeren15.08.20120 likes
Een glimlach
Citeren15.08.20120 likes
condooms kom je niet aan toe .. en zo wel worden ze in de opwinding vaak vergeten ..
bloemen vind ik afgezaagd aangezien ik voor de meeste allergies ben en met mij meerdere vrouwen..
bonbons zijn lekker als je zeker weet dat de vrouw van shocolade houd anders beter een zak drop ..
schone onderbroek .. waarom een onderbroek meenemen .. je kunt ook naakt in de broek..
mss wel een optie voor de man om mee te nemen .. een flinke dosis humor en plezier .. daar kom je het verst mee
Citeren15.08.20120 likes
Jezelf meenemen naar een date is voldoende. Ik vind het overdreven om iets mee te nemen voor iemand anders of juist andersom, om iets te krijgen.

Je kent elkaar niet eens. Een leuke avond is dan toch het mooiste cadeau dat je kunt krijgen, want dan is de kans groot dat het voor herhaling vatbaar is. Ik zou zelfs mijn eigen rekening betalen zo een eerste keer, en niet laten betalen door hem.
Citeren15.08.20120 likes
goedzo yina ,gaan wy samen
enne vergeet ik portemonee
Citeren15.08.20120 likes
wel weer een erg hollandse opmerking koffie

Advertise here!!

Citeren15.08.20120 likes
plant
Citeren16.08.20120 likes
ik neem ook een asprientje mee
Citeren17.08.20120 likes
Plant...MIJN rekening Die van jou mag je zelf betalen, dus heb je geen portemonee bij je dan wordt het afwassen voor je vrees ik.

BTW waar heb jij asprientjes voor nodig? Bang dat er teveel wordt gekletst. Zo gaat het niks worden met die date tussen ons whaha.
Citeren18.08.20120 likes
gewoon jezelf meenemen dat is voldoende
anders is het ook geen date maar een spook date
hahahahahaha
Citeren18.08.20120 likes
Naar de spookdate,misschien een blind-date Jarima of verder een relatie

Adverteer hier